Zviedru vlogeris PewDiePie vairs nav pasaulē populārākais jūtūberis
foto: Kristin Callahan/Shutterstock/ Vida Press
Zviedru vlogeris PewDiePie
Slavenības

Zviedru vlogeris PewDiePie vairs nav pasaulē populārākais jūtūberis

Jauns.lv

No "YouTube" populārākās personības troņa pēc gandrīz desmit gadiem gāzts zviedru vlogeris PewDiePie, īstajā vārdā Fēlikss Kjelbergs (33).

Zviedru vlogeris PewDiePie vairs nav pasaulē popul...

Kjelbergs par populārāko jūtūberi kļuva 2013. gada augustā, savam "YouTube" kanālam, kurā lielākoties viņš redzams, spēlējot video spēles, savācot rekordlielu abonentu skaitu. 

2019. gadā PewDiePie kļuva par pirmo personu, kura "YouTube" kanāls piesaistījis 100 miljonus abonentu. 

Tomēr nu PewDiePie nokrities uz otro vietu abonētāko kanālu topā, viņu apsteidzot amerikāņu interneta personībai Džimijam Donaldsonam jeb MrBeast. Vlogeris šomēnes sasniedzis 112 miljonu abonentu skaitu, kamēr zviedru jūtūberis atpaliek par mazāk nekā miljonu.

MrBeast ir atpazīstams ar videoklipiem, kuros redzama milzu naudas un dažādu balvu izdāļāšana, kā arī cita veida labdarība.

2021. gadā viņš izveidojis atsevišķu filantropijas tēmas "YouTube" kanālu, kuram šobrīd ir vairāk nekā 10 miljoni abonentu. Donaldsonam pieder licencēta labdarības organizācija, kas darbojas kā pārtikas banka, lai pabarotu kopienas visās ASV.

Donaldsons kopā ar domubiedriem organizējis arī starptautiskas līdzekļu vākšanas akcijas "TeamSeas" un "TeamTrees", kas koncentrējas uz vides jautājumiem. Pēdējo reizi akcijā savākti vairāk nekā 24 miljoni ASV dolāru, lai iestādītu 20 miljonus koku visā pasaulē.

Arī PewDiePie projektam "TeamTrees" ziedojis gandrīz 70 000 ASV dolāru.

Zināms, ka pats PewDiePie jau iepriekš paudis aizdomas, ka drīz vien MrBeast abonentu skaita ziņā viņu apsteigs. "Es nevaru sagaidīt, kad tas beigsies," viņš jokoja 2022. gada augusta videoklipā. "Viņš noteikti to ir pelnījis. Ceru, ka viņš to izdarīs."

MrBeast sparīgi atbalstījis PewDiePie laikā, kad "YouTube" strauju popularitāti guva Indijas mūzikas video izdevējsabiedrība "T-Series", kam pieder visu laiku populārākais uzņēmuma "YouTube" kanāls ar 200 miljoniem abonentu.

Tolaik MrBeast nopirka visus reklāmas stendus pilsētā, aicinot cilvēkus abonēt PewDiePie kanālu, lai tas paliktu nepārspēts.