Šobrīd tik populārais veģetārisms iekaros arī "Hesburgeru"
Baltijas un Somijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" vadība šogad neprognozē būtiskas izmaiņas ātrās ēdināšanas tirgū Baltijas valstīs, prognozēja "Hesburger" attīstības direktore Baltijas valstīs Ieva Salmela. Taču izmaiņas ir ēdienkartē.
Vienlaikus viņa norādīja, ka tirgū ienāks jaunas tendences, jo par būtisku daļu ātrās ēdināšanas biznesā ir kļuvušas tehnoloģijas un mobilā vide. "Jo vairāk iespēju paver tehnoloģijas, jo vairāk tās izmanto arī ātrās ēdināšanas uzņēmumi, veidojot īpašas aplikācijas, uzlabojot servisu restorānos uz vietas, lai klientiem nodrošinātu vēl ātrāku un ērtāku apkalpošanu," teica Salmela, piebilstot, ka, piemēram, šogad rudenī "Hesburger" plāno Baltijas tirgū ieviest mobilo aplikāciju produktu pasūtīšanai tiešsaistē.
Lūgta komentēt konkurenci ātrās ēdināšanas nozarē, Salmela atzīmē, ka konkurence ir sīva.
"Iepriekšējie pāris gadi ienesa pārmaiņas Latvijas tirgū, kad tirgū ienāca tādi spēlētāji kā "Kentucky Fried Chicken", "Subway", kā arī "Pizza Hut". Taču, neskatoties uz to, ka tirgus spēlētāju skaits pieaug, mūsu darbību tas nav iespaidojis, tāpēc paredzam, ka tas nemainīsies arī šogad. Vērtējot Baltijas tirgus konkurenci kopumā, jāsaka, ka tā pieaug, gan konkurējot ar vietējiem, pašmāju uzņēmējiem, gan citiem ārvalstu uzņēmējiem, kas izvērš savu darbību šajā tirgū. Šī iemesla dēļ katrs tirgus spēlētājs sevi vēlas parādīt pēc iespējas labāk," klāstīja Salmela.
Tendence, kas ienāk ātrās ēdināšanas biznesā, ir pasaulē arvien lielāku popularitāti gūstošais veģetārisms, vegānisms un svaigēšana, norādīja Salmela, tostarp prognozējot, ka arī ātrās ēdināšanas nozarē parādīsies arvien vairāk īpašo piedāvājumu, kas paredzēti veģetāriešiem.
Viņa arī piebilda, ka "Hesburger" novērojumi liecina, ka klientiem noteicošie faktori ātrās ēdināšanas vietu izvēlē ir cena, kam seko klāsta daudzveidība un kvalitāte.