Latvijas Reklāmas asociācija svin 30 gadu jubileju, 23.05.2024

Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) svinēja savu 30 gadu jubileju, atzīmējot trīs desmitgades ilgu veiksmīgu darbību, kas veltīta reklāmas nozares attīstībai ...

Bizness un ekonomika

FOTO: Latvijas Reklāmas asociācija svin 30 gadu jubileju

Jauns.lv

Šogad Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) svin savu 30 gadu jubileju, atzīmējot trīs desmitgades ilgu veiksmīgu darbību, kas veltīta reklāmas nozares attīstībai un tās dalībnieku interešu aizstāvībai.

Kopš dibināšanas 1994. gada 25. janvārī, kad kopā sanāca 21 biedrs un par pirmo prezidentu tika ievēlēts Vladis Goldbergs, LRA ir izaugusi par nozīmīgu spēlētāju Latvijas reklāmas tirgū. Šodien asociācijā aktīvi darbojas 44 biedri, tostarp aģentūras, mediji, mediju auditoriju pētniecības uzņēmumi un reklāmdevēji.

LRA darbības galvenie mērķi ir bijuši un joprojām ir nodrošināt vidi, kas garantē nozares ilgtspēju, piedāvāt biedriem ērtu platformu nozares aktuālo jautājumu risināšanai un veicināt izglītošanu un attīstību. Asociācija aktīvi strādā pie reklāmas tirgus sakārtošanas, uzlabojot reklāmas kvalitāti, skaidrojot reklāmas nozīmi ekonomikā un cenšoties nepieļaut tādu likumu normu izstrādi, kas nesamērīgi ierobežotu reklāmu un tās izvietošanu medijos.

LRA darbības jomas ietver darbu ar normatīvajiem aktiem, ministrijām un institūcijām nozares interešu vārdā, darbu pie iepirkumu prakses uzlabošanas, Latvijas Reklāmas profesionāļu ētikas kodeksa darbības uzturēšanu un Ētikas padomes darbības nodrošināšanu, labās konkursu prakses vadlīniju izstrādi un ieviešanu, Latvijas mediju reklāmas apjomu statistikas regulāru apkopošanu, sadarbību ar līdzīgām organizācijām ārpus Latvijas, līdzdalību nozares profesionālās izglītības kvalitātes paaugstināšanā, darbu Kultūras ministrijas Mediju konsultatīvajā padomē un dalību Latvijas Mediju ētikas padomē.

Šajā nozīmīgajā jubilejas gadā, LRA izsaka pateicību visiem saviem biedriem  un parteriem par ciešo sadarbību un atbalstu, kas ir ļāvis asociācijai sasniegt tās mērķus un turpināt attīstīties. Latvijas Reklāmas asociācija arī turpmāk būs dzirdama nozares balss, kas veicina reklāmas jomas izaugsmi un aizstāv tās dalībnieku intereses gan nacionālā, gan starptautiskā līmenī.

Latvijas Reklāmas asociācija ir biedrība, kurā apvienojušies reklāmdevēji, mediji un aģentūras. Asociācijas mērķis ir veicināt reklāmas nozares attīstību un aizstāvēt savu biedru intereses. LRA ir LTRK un EACA (European Association of Communications Agencies) biedrs.