Februārī ietekmīgākais zīmols joprojām bijis "Dinamo Rīga"
Februārī ietekmīgākais zīmols joprojām bijis "Dinamo Rīga", kam seko Liepājas pilsēta, bet trešo vietu ieņem Liepājas kokteiļbārs "Red Sun Buffet", liecina aģentūras "DDB Latvia" veidotais ietekmīgāko zīmolu tops.
Salīdzinot ar janvāri, februārī topa pirmās divas vietas palikušas nemainīgas, savukārt trešajā vietā "Red Sun Buffet" ierindojies ar kāpumu par 25 vietām.
Ar kāpumu par 17 vietām ietekmīgāko zīmolu topa ceturto vietu ieņem "Positivus", kam seko Valmieras pilsēta, "Staoil Latvija", "Forum Cinemas", Latvijas mājražotāji un "Atletika Fitness". Topa desmitnieku noslēdz "Ghetto Games".
Topā nav iekļauti mediju zīmoli, kas apkopoti atsevišķā vērtējumā.
Ietekmīgāko zīmolu topu "DDB Latvia" veido jau trīs gadus, ļaujot zīmolu vadītājiem ik mēnesi sekot sava zīmola gaitām sociālajos medijos "Facebook", "Twitter", "Draugiem.lv" un "Instagram". Zīmola ietekmes mēraukla ir cilvēku skaits, kas mēneša laikā mijiedarbojušies ar zīmolu, klikšķinot uz "like", "follow" vai citas norādes, teikts "DDB Latvia" mājaslapā.
SIA "DDB Wordwide Latvia" reģistrēta 1995.gadā. 2013.gadā tā apgrozīja 2 787 824 eiro un nopelnīja 53 075 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. 60% uzņēmuma daļu pieder Edgaram Skultem, 20% Andrim Rubīnam, 12% Agnitai Vāverei un 8% Kristiānam Vjaksem.