foto: REUTERS/SCANPIX
Pasažieri nikni – neskatoties uz tehniskām kļūmēm, "Ryanair" par pakalpojumiem iekasē paaugstinātu maksu
A Ryanair aircraft stands on the tarmac at Frankfurt-Hahn Airport during a strike of their pilots and cabin crew in Hahn, near Frankfurt, Germany, September 12, 2018. REUTERS/Ralph Orlowski
Pasaulē
2018. gada 20. novembris, 11:54

Pasažieri nikni – neskatoties uz tehniskām kļūmēm, "Ryanair" par pakalpojumiem iekasē paaugstinātu maksu

Jauns.lv

Neraugoties uz to, ka pirmdien ilgstoši Lielbritānijā nav bijusi pieejama "Ryanair" oficiālā mājaslapa, aviokompānijas klientiem tika iekasēta paaugstināta maksa par reģistrāciju lidojumam lidostā, nevis elektroniski, ziņo laikraksts "Daily Mirror".

Virkne zemo cenu aviokompānijas "Ryanair" klientu sociālajos tīklos nākuši klajā ar sašutuma pilnām ziņām. Citiem šī reģistrācija izmaksājusi dārgāk par pašu biļeti. Reģistrācija lidojumam lidostā maksā 55 sterliņu mārciņas. (61 eiro).

Daudzi uzdeva jautājumu, vai aviokompānija vispār drīkst iekasēt maksu par reģistrāciju, ja nedarbojas ne mājaslapa, ne aplikācija.

Tikmēr "Ryanair" pārstāvis pirmdienas vakarā noliedzis visus pārmetumus, skaidrojot, ka mājaslapa darbojas normāli. “Šovakar bija nelieli servera traucējumi, kuri īsā laikā tika novērsti,” pavēstīja pārstāvis.

Tomēr, pārbaudot mājaslapu agrā otrdienas rītā, tā vēl aizvien bija slēgta.