Pasažieri nikni - neskatoties uz tehniskām kļūmēm, "Ryanair" par pakalpojumiem iekasē paaugstinātu maksu
Neraugoties uz to, ka pirmdien ilgstoši Lielbritānijā nav bijusi pieejama "Ryanair" oficiālā mājaslapa, aviokompānijas klientiem tika iekasēta paaugstināta maksa par reģistrāciju lidojumam lidostā, nevis elektroniski, ziņo laikraksts "Daily Mirror".
Virkne zemo cenu aviokompānijas "Ryanair" klientu sociālajos tīklos nākuši klajā ar sašutuma pilnām ziņām. Citiem šī reģistrācija izmaksājusi dārgāk par pašu biļeti. Reģistrācija lidojumam lidostā maksā 55 sterliņu mārciņas. (61 eiro).
Was charged £55/pp (on a @Ryanair flight that cost £46/pp return). Customer service, both online and on the phone, refused to acknowledge the website being down and/or having the ability to check in online.
— TotallydubbedHD (@TotallydubbedHD) November 19, 2018
Think that's called scamming people for having a shoddy website #ryanair pic.twitter.com/MsDLUU9BvN
Daudzi uzdeva jautājumu, vai aviokompānija vispār drīkst iekasēt maksu par reģistrāciju, ja nedarbojas ne mājaslapa, ne aplikācija.
Tikmēr "Ryanair" pārstāvis pirmdienas vakarā noliedzis visus pārmetumus, skaidrojot, ka mājaslapa darbojas normāli. “Šovakar bija nelieli servera traucējumi, kuri īsā laikā tika novērsti,” pavēstīja pārstāvis.
Tomēr, pārbaudot mājaslapu agrā otrdienas rītā, tā vēl aizvien bija slēgta.