Vairums klientu pozitīvi vērtē Mājokļu un vides departamenta struktūrvienību darbu
Runā Rīga

Vairums klientu pozitīvi vērtē Mājokļu un vides departamenta struktūrvienību darbu

Jauns.lv

Rīgas domes Birokrātijas apkarošanas centrs, veicot funkcionālo auditu, ir izvērtējis 17 pakalpojumus, kurus sniedz Mājokļu un vides departaments. Darba grupa izvērtēja 14 Dzīvokļu pārvaldes sniegtos pakalpojumus, divus Īres valdes darbības nodrošināšanas nodaļas pakalpojumus un vienu Finanšu un saimnieciskās pārvaldes Kancelejas sniegto pakalpojumu. Darba grupa atzīmē, ka aptaujātie klienti, kuri izmanto šos pakalpojumus, tos novērtējuši diezgan augsti. Pakalpojumu vidējais novērtējums bijis no 7,25 līdz 9 ballēm 10 ballu sistēmā.

Vairums klientu pozitīvi vērtē Mājokļu un vides de...

Darba grupa norāda, ka Mājokļu un vides departamenta sniegtie pakalpojumi ir diezgan pieprasīti. Turklāt lielākā daļa no tiem ir diezgan sarežģīti, jo to sniegšanā iesaistīti daudzi darbinieki un Rīgas domes Dzīvojamo telpu izīrēšanas komisija, tāpēc tie prasa paaugstinātu atbildību lēmumu pieņemšanā, jo ir saistīti ar pašvaldības īpašumu un finansēm.

Pakalpojumu izvērtēšanas gaitā tika aktualizēts pakalpojumu saraksts, pilnveidoti to apraksti un pakalpojumu sniegšanas process. Piemēram, tika rasts risinājums, kā ātrāk izmaksāt pabalstus gadījumos, lai atjaunotu stihiskā nelaimē vai avārijas rezultātā cietušu mājokli.

Lielāka daļa Birokrātijas apkarošanas centra izteikto priekšlikumu Mājokļu un vides departamenta darbā jau ir īstenoti, bet pārējos plānots ieviest līdz nākamā gada 3. februārim.

Rīgas domes Birokrātijas apkarošanas centrs kopumā jau ir izvērtējis 135 publiskos pakalpojumus. Tā ir aptuveni puse no 270 pakalpojumiem, kurus sniedz Rīgas pašvaldība.

Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību

Karlīna Timofejeva/Foto: Evija Trifanova, LETA