“Ādažu” čipsi aptaujā atklāj basketbola valstsvienības mīļāko čipsu garšu
foto: Publicitātes foto
"Ādažu čipsi" aptauja atklāj basketbola valstsvienības mīļāko čipsu garšu.
Sabiedrība

“Ādažu” čipsi aptaujā atklāj basketbola valstsvienības mīļāko čipsu garšu

Ziņu nodaļa

Jauns.lv

Gatavojoties “EuroBasket 2025”, kurā piedalīsies arī Latvijas vīriešu basketbola izlase, spēlētāji dalījušies ne tikai ar sportiskiem mērķiem, bet arī ar savām uzkodām tuvākajām izvēlēm. “Ādažu” čipsu rīkotajā aptaujā noskaidrots, ka valstsvienības un organizatoru komandas favorīte ir tomātu garša, kas saņēmusi 24% balsu.

“Ādažu” čipsi aptaujā atklāj basketbola valstsvien...

Tomātu čipsiem seko grilēts ķiploks (19%) un vasaras dārzeņu, krējuma-sīpola un siera bumbu garšas (katra ar 14%). Basketbolisti atzīst, ka čipsus visbiežāk bauda kopā ar draugiem (48%) vai spēļu skatīšanās laikā (43%), kas vēlreiz apliecina čipsu vietu līdzjutēju kultūrā. Tikai 10% aptaujāto norādījuši, ka tos izvēlas pēc treniņa.

Ierosina pat čipsus ar auksto zupu vai suši garšu

Sportisti un organizatoru pārstāvji aptaujas ietvaros iesniedza arī savus ieteikumus jaunām čipsu garšām. Starp drosmīgākajiem minējumiem – suši, aukstā zupa, citronzāle, garneles un trifele, savukārt no klasiskākām izvēlēm – siera–ķiploku un kūpinātas gaļas kombinācijas. Vairāki atzina, ka sapņo par čipsiem, kas “nepalielina svaru”, atklājot sportistu vēlmi pēc līdzsvara starp garšas baudījumu un fizisko formu.

“Ādažu” čipsi – oficiālais “EuroBasket 2025” partneris

Zīmols “Ādažu čipsi” ir kļuvis par oficiālo “EuroBasket 2025” partneri, atbalstot gan valstsvienību, gan pašu čempionātu. Kā daļu no sadarbības, radīta ierobežota produktu kolekcija ar trim jauniem garšu variantiem – bekons, grilēts ķiploks un kraukšķu bumbas ar vasaras dārzeņiem –, kas iepakoti basketbola tematikai veltītā dizainā.

“Sporta notikumi ir emociju un kopā būšanas laiks, un tieši šādos brīžos čipsi kļūst par rituāla daļu,” uzsver SIA “Orkla Latvija” komunikācijas un ilgtspējas vadītāja Laura Bagātā. Viņa norāda, ka šāda aptauja ne vien sniedz ieskatu patērētāju paradumos, bet arī palīdz uzņēmumam attīstīt produktus, kas rezonē ar faniem un aktīva dzīvesveida piekritējiem.