Cilvēki neapmierināti ar radikālajām izmaiņām viņu iemīļoto bērnības konfekšu dizainos
Grupas "Singapūras satīns" dalībnieks un humorists Edgars Bāliņš sociālajā tīklā "X" pauda sašutumu par izmaiņām iemīļotā saldumu zīmola "Laimas" konfekšu dizainā.
"Labi, var saprast AI ienākšanu, pāris reizes ir gadījies sarunas karstumā Staķiku par 'Circle K' nosaukt, bet šādām pārmaiņām neesmu gatavs," rakstīja Bāliņš, pievienojot fotogrāfiju ar jauno "Rīts" dizainu.
Labi, var saprast AI ienākšanu, pāris reizes ir gadījies sarunas karstumā Staķiku par “Circle K” nosaukt, bet šādām pārmaiņām neesmu gatavs. pic.twitter.com/HgQVrcXx2p
— Edgars Bāliņš (@MrBalins) October 20, 2024
Bāliņa viedoklim pievienojās arī citi "X" lietotāji. Žurnālists Jānis Sildniks norādīja: "Otra nevajadzīgākā saldumu inovācija Latvijā aiz 'Vinnija' padarīšanas par kluci. Laikam laicīgi jāiepērk pagrabs ar 'Maiguma' krājumiem, pirms vēl tam kāds ģēnijs ir pieķēries."
Tikmēr Juris piebilda: "Esi redzējis, kā tagad sarkanā magone izskatās? Orklā kādu atlaist būtu par maz ar tik stulbu rebrendingu."
"Laimas saldumu noslēpumu kāds ir atklājis un neatgriezeniski sabojājis," uzskata Mārcis, savukārt Mika piebilda: "Nevajag rebrendot to, kas nav saplīsis."
"Es jūtu, ka esmu nonākusi kaut kādā saldumu multiversā, un nē, šī nav laba realitātes versija," rakstīja Ksenija.
"Laima" toreiz mierināja saldummīļus, ka, neskatoties uz formu izmaiņām, konfektes garša paliek nemainīga.