Sabiedrība

Stāstā ar “Bolt” kurjeriem viss nav tik viennozīmīgi - “izzagtā” sūtījuma galamērķis būtu bijusi miskaste

Sabīne Plauka

Jauns.lv

Iepriekšējā nedēļā sociālajos tīklos un medijos uzmanību izpelnījās divi nudien bezkaunīgi “Bolt Food” ēdiena kurjeri. Abi tika nofilmēti patukšojam kādam citam domātu ēdiena somu un pēcāk vēl pakasot savas privātās ķermeņa daļas.

Stāstā ar “Bolt” kurjeriem viss nav tik viennozīmī...

Publicētajā video, kurš spriežot pēc visa, tapis šā gada 13. septembrī Rīgā, redzams, kā divi "Bolt Food" ēdiena piegādātāji šiverē pa pasūtījumiem, bet otrs tikmēr aiztiek savu bikšu priekšu... Šāda rīcība izraisījusi lielu komentētāju nepatiku.

Jauns.lv sazinājās ar “Bolt”, lai noskaidrotu vairāk par nofilmēto epizodi un – vai abi kurjeri joprojām ir tiesīgi strādāt, izmantojot “Bolt Food” platformu.

Kristaps Purvinskis, “Bolt Food” vadītājs Latvijā skaidroja: “Esam informēti par konkrēto gadījumu un izsakām nožēlu par šādu partnerkurjeru rīcību. Konkrētās personas ir identificētas un bloķētas no “Bolt” platformas. Klientu apmierinātība un drošība ir mūsu prioritāte, un mums ir nulles tolerance pret jebkāda veida noteikumu pārkāpumiem.”

Taču firmas pārstāvis atklāj arī ko būtisku un līdz šim neizskanējušu – konkrētais pasūtījums lietotājam netika piegādāts, jo pasūtījuma formā bija norādīta nepareiza piegādes adrese. Attiecīgi, ja tā saturu nebūtu daļēji piesavinājušies abi kurjeri, tad tas – ēdiens, dzēriens un viss pārējais – pienāktos atkritumu tvertnei.

Lieta tāda, ka “Bolt Food” noteikumi paredz, ka, ja pasūtījumu nav iespējams piegādāt, partnerkurjeram ir jāsaņem apstiprinājums no klientu apkalpošanas komandas un pasūtījums jāutilizē, izmetot to tuvākajā atkritumu konteinerā.

“Šajā gadījumā partnerkurjers no pasūtījuma neatbrīvojās un atvēra to, kas ir nepieņemami un pret “Bolt Food” noteikumiem. Kopumā situācijas, kad pasūtījums netiek piegādāts, notiek ļoti reti, un kā biežākie iemesli tam ir nepareizi norādīta piegādes adrese klienta pusē un nespēja klientu sasniegt, tostarp mājokļa durvju neatvēršana,” skaidro Purvinskis.

““Bolt Food” aktīvi monitorē gan pasūtījumu izpildi, gan partnerkurjeru sniegumu (novērtējumu jeb reitingu platformā), lai nodrošinātu vislabāko servisu klientiem. Varam apliecināt, ka mūsu partnerkurjeri dara visu iespējamo un strādā atbildīgi, lai maltīte vienmēr nonāktu līdz klientam silta un atbilstu visiem kvalitātes standartiem,” viņš piebilst.

Tēmas