Sabiedriskie mediji atsakās no sadaļas "RUS.LSM" un pāries uz dažādu valodu platformu "LSM+"
foto: Publicitātes
Jaunizveidotā LSM+ platforma.
Sabiedrība

Sabiedriskie mediji atsakās no sadaļas "RUS.LSM" un pāries uz dažādu valodu platformu "LSM+"

Ziņu nodaļa

Jauns.lv

Šodien, 12. augustā, atklāta jaunā sabiedrisko mediju portāla LSM sadaļa LSM+, kurā turpmāk vienkopus būs skatāms, klausāms un lasāms viss sabiedrisko mediju saturs citās valodās – ziņas, analītika un unikāli stāsti angļu, krievu, ukraiņu, baltkrievu un poļu valodā.

Sabiedriskie mediji atsakās no sadaļas "RUS.LSM" u...

Tiecoties paplašināt citās valodās pieejamā satura apjomu, Latvijas Televīzija izveidojusi jaunu zīmolu LSM+, kurā ietverts līdzšinējais RUS.LSM saturs mazākumtautībām, izceļot un turpmāk portālā ļaujot ērtāk atrast arī sadaļas ukraiņu, baltkrievu un poļu valodā, kā arī ENG.LSM saturs – starptautiskai auditorijai veidotas uzticamas un augstvērtīgas ziņas no Latvijas.

LSM zīmolam pievienotā “+” zīme simbolizē sabiedrisko mediju portāla pievienoto vērtību – bagāto un daudzveidīgo saturu, kas dažādās valodās pieejams ikvienam bez ierobežojumiem. 

“Sabiedriskā medija mērķis un uzdevums ir nodrošināt efektīvu un mērķtiecīgu komunikāciju ar cittautiešiem, t.sk. Latvijas mazākumtautību auditoriju, noturēt to Latvijas informatīvajā telpā, ātri un ērti sniedzot uzticamu un daudzveidīgu informāciju. Līdz šim bagātīgākais saturs citās valodās runājošajiem veidots krievu un angļu valodās. Ar šīm pārmaiņām mērķtiecīgi paplašinām arī citu valodu piedāvājumu, piesaistot žurnālistus un redaktorus, kuri ne tikai spēj radīt saturu ukraiņu, balkrievu un poļu valodās, bet arī pārzina Latvijas vidi un sabiedrību, kas ir ļoti būtiski, lai nodrošinātu sabiedriskā medija veidotā satura augstās kvalitātes prasības,” norāda Latvijas Televīzijas valdes priekšsēdētājs Ivars Priede.

Saturs ukraiņu, baltkrievu un poļu valodā šobrīd portālā pieejams mazākā apjomā, nekā citās valodās, tomēr sabiedriskie mediji esot apņēmīgi turpināt risināt autoru piesaistes un satura veidošanas izaicinājumus, lai interesenti varētu gūt arvien vairāk aktuālas un uzticamas informācijas.