"Citiem neieteikšu," NMPD vadītāja Liene Cipule neapmierināta ar "Lido" Vecrīgā
Agrāk "Lido" restorāns bija daudzu Latvijas iedzīvotāju iecienīta vieta, taču pēdējā laikā pret šo iestādi izskan arvien lielāka kritika. Nesen savu sašutumu izteica arī Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta vadītāja Liene Cipule, izvēršot veselu diskusiju par šo restorānu soctīklā "X".
"To, ka lielais "Lido" mums jau labu laiku nav vieta ģimenes kopā būšanai, šķiet, esmu teikusi. Bet nu saku - arī "Lido" Vecrīgā ir vieta, kurp vairs nedosimies un arī citiem neieteikšu. Sentiments manai paaudzei par "Lido" vēl dzīvs, bet tādu lejupslīdi visos parametros grūti tolerēt," paziņoja Liene Cipule.
To, ka lielais Lido mums jau labu laiku nav vieta ģimenes kopā būšanai, šķiet, esmu teikusi. Bet nu saku - arī Lido Vecrīgā ir vieta, kurp vairs nedosimies un arī citiem neieteikšu. Sentiments manai paaudzei par Lido vēl dzīvs, bet tādu lejupslīdi visos parametros grūti tolerēt.
— Liene Cipule (@LieneCipule) December 10, 2023
Komentāros viņa skaidroja savu izteikumu un norādīja, ka "ēdiena kvalitāte zema, klientu serviss nekāds, galdi nemazgāti, tualetes šausmīgi netīras, nepatīkami, ka kasiere runāja krieviski ar mums" un tas viss Otrās Adventes laikā. "Žēl," atzina Cipule.
Komentāros daudzi piekrita Lienei un dalījās savos stāstos.
"Diemžēl piekrītu par "Lido" Vecrīgā. Vairākas reizes ar mani tur runāja krieviski; kad atbildēju latviski un teicu, ka nesaprotu krieviski, uzlikt porcijas pasauca citu cilvēku. Skaļa pārkliegšanās krievu valodā ar pavāriem. Salīdzinot ar "Lido" "Krasta", "Spice" - daudz mazākas porcijas," raksta komentētājs.
"Man ļoti patīk "Lido Spice", bet es nekad vairs neiešu uz restorānu Krasta ielā. Pēdējā laikā ir tāda sajūta, ka es tur atrodos Krievijā - apmeklētāji ir tikai krievi, kuri nezina, kā uzvesties sabiedriskā vietā - kliedz, auro, bērni bez uzraudzības. Bet "Lido" Vecrīgā jau sen ir stipri degradējies," piebilda rīdziniece.
"Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa sniedza "Rus.jauns.lv" savu komentāru: "Mēs esam pateicīgi, ka klienti norādīja uz trūkumiem darbā. Noteikti ar darbiniekiem pārrunāsim gan minēto "Lido" Vecrīgā, gan ar citiem mūsu darbiniekiem šos jautājumus. "Lido" kolektīvs ir liels un daudzpusīgs, pie apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas strādājam nepārtraukti, bet, protams, gadās arī pārpratumi. Tieši tāpēc jebkura atsauksme mums ir būtiska, jo ļauj novērst situācijas, kad "Lido" kvalitātes standarti netiek pietiekami ievēroti."