Cilvēki soctīklos uzjautrinās par “Pasažieru vilciens” jauno nosaukumu
No 2023. gada 29. novembra, kad AS “Pasažieru vilciens” tiek nodoti pirmie “Škoda Vagonka” ražotie elektrovilcieni, uzņēmums vilciena pasažieru pārvadājumos pakāpeniski pāries uz zīmolu “Vivi”. Jaunā zīmola nozīme ietver pārvietošanās dzīvīgumu, iespējas augt un attīstīties, ko uzticama mobilitāte paver cilvēku, uzņēmumu un valsts līmenī. Cilvēkiem soctīklos par "Pasažieru vilciens" jauno nosaukumu ir savs viedoklis.
Kā norāda uzņēmums “Vivi” ir viegli uztverams un saprotams arī starptautiskā vidē, kas veicina iespējas nākotnē sekmīgi izplesties Baltijas reģionā.
Nosaukums “Vivi” ir veidots no saukļa “Vienā vilcienā” vārdu pirmajiem diviem burtiem. Sauklis “Vienā vilcienā” simbolizē pārvietošanos no punkta A uz punktu B ātrā, paredzamā un uzticamā veidā. Tas runā par kustību un cilvēku pārvietošanās paradumiem: cilvēki ir vienoti braucienā, kas ļauj visur paspēt laikā, neatkarīgi no katra galamērķa.
Taču vietnē "X" (agrāk zināms kā "Twitter") cilvēki visai uzjautrinošā veidā izsakās par uzņēmuma jauno zīmolu.
Iekāpu vivi, tagad čuk čuk uz Rīgu.
— Kaspars Zellis (@kasparszellis) November 30, 2023
Pasažieru Vilciena ikmēneša žurnāls arī japāņu valodā! 👍🏻 pic.twitter.com/gkkcg9vTP6
— Nepareizais (@realNepareizais) November 29, 2023
2023. gads nes patīkamus pārsteigumus ne tikai Pasažieru vilciena klientiem, kurus turpmāk vizinās Vivi, bet arī Jums, mīļie sekotāji, jo Dirsā Līdējs turpmāk sauksies Didi. Paldies par iedvesmu, @ViviVilciens!
— Didi (@dirsalidejs) November 29, 2023
Vispār smieklīgi, ka “Vivi” izcelsme/lozungs (?) ir “vienā vilcienā”, jo šobrīd laikam tikai viens vilciens arī ir.
— Kristaps A. (@PienaZupa) November 29, 2023
Labi, Vilciens ir Vivi. Kādus vēl valsts zīmolus varētu labi pārdēvēt? Es sākšu: AirBaltic -> Lili.
— Dmitry Golubev (@lastguru_net) November 29, 2023