Cilvēki soctīklos uzjautrinās par “Pasažieru vilciens” jauno nosaukumu
foto: Sintija Zandersone/LETA
Sabiedrība

Cilvēki soctīklos uzjautrinās par “Pasažieru vilciens” jauno nosaukumu

Jauns.lv

No 2023. gada 29. novembra, kad AS “Pasažieru vilciens” tiek nodoti pirmie “Škoda Vagonka” ražotie elektrovilcieni, uzņēmums vilciena pasažieru pārvadājumos pakāpeniski pāries uz zīmolu “Vivi”. Jaunā zīmola nozīme ietver pārvietošanās dzīvīgumu, iespējas augt un attīstīties, ko uzticama mobilitāte paver cilvēku, uzņēmumu un valsts līmenī. Cilvēkiem soctīklos par "Pasažieru vilciens" jauno nosaukumu ir savs viedoklis.

Cilvēki soctīklos uzjautrinās par “Pasažieru vilci...

Kā norāda uzņēmums “Vivi” ir viegli uztverams un saprotams arī starptautiskā vidē, kas veicina iespējas nākotnē sekmīgi izplesties Baltijas reģionā.

Nosaukums “Vivi” ir veidots no saukļa “Vienā vilcienā” vārdu pirmajiem diviem burtiem. Sauklis “Vienā vilcienā” simbolizē pārvietošanos no punkta A uz punktu B ātrā, paredzamā un uzticamā veidā. Tas runā par kustību un cilvēku pārvietošanās paradumiem: cilvēki ir vienoti braucienā, kas ļauj visur paspēt laikā, neatkarīgi no katra galamērķa.

Taču vietnē "X" (agrāk zināms kā "Twitter") cilvēki visai uzjautrinošā veidā izsakās par uzņēmuma jauno zīmolu.