"Centrālā laboratorija" savlaicīga pakalpojuma nodrošināšanai piesaista jaunus darbiniekus zvanu centram
SIA "Centrālā laboratorija" savlaicīgai pakalpojumu nodrošināšanai piesaista jaunus darbiniekus zvanu centram, pastāstīja uzņēmuma pārstāve Līga Ribkinska.
Viņa uzsvēra, ka laboratorija apzinās esošos sarežģījumus un meklē operatīvus risinājumus, lai iedzīvotāji varētu operatīvi pieteikties Covid-19 testēšanai, jo pašlaik ir ļoti pārslogots zvanu centrs, kas katru dienu saņem no 4000 līdz 5000 zvanu. Tāpat tiekot atvērti arī jauni testēšanas punkti.
Ribkinska norādīja, ka laboratorijai patlaban ir pietiekama testēšanas jauda un dienā tā var veikt no 14 000 līdz 15 000 testu, taču grūtības rada tas, ka vairums cilvēku vēlas laboratoriju sazvanīt, lai pieteiktos testēšanai.
"Lai atslogotu zvanu centru, aicinām iedzīvotājus laboratorijas mājaslapā pierakstīties apmeklējumam sev vēlamajā laikā, lai operatīvāk varētu saņemt apstiprinājumu testa nodošanai. Tāpat ir iespējams nosūtīt arī e-pastu," rosināja Ribkinska.
Laboratorijas pārslodzi viņa skaidroja ar skolēnu testēšanu, kā arī iedzīvotāju vēlmi apmeklēt pasākumus un vietas, kur nepieciešams uzrādīt negatīvus testus.