Valsts grasās tērēt 330 000 kampaņai "Gribu vasaru!", taču projekts ar šādu nosaukumu jau eksistē
foto: Ekrānuzņēmums no "Facebook",
Ar šādu frāzi jau 12 gadus savus pakalpojumus piedāvā iecienītais fotogrāfs Jānis Romanovskis.
Sabiedrība

Valsts grasās tērēt 330 000 kampaņai "Gribu vasaru!", taču projekts ar šādu nosaukumu jau eksistē

Jauns.lv

Kārtējās informatīvās kampaņas seja starp pašmāju influenceriem vēl nav izraudzīta un oficiālā mirkļbirka nav pieteikta, kad kļuvis skaidrs – domēns “Gribuvasaru.lv” ir aizņemts.

Valsts grasās tērēt 330 000 kampaņai "Gribu vasaru...

Ar to savus pakalpojumus interneta ārēs jau 12 gadus piedāvā tautā mīlētais fotogrāfs Jānis Romanovskis.

Par Valsts kancelejas “sarunu procedūras ceļā” plānoto iepirkšanos reklāmas aģentūrās 330 000 eiro vērtībā savs sakāmais ir arī pašam fotogrāfam: “Valsts, kas pandēmijas laikā mani un manu ģimeni ir atbalstījusi ar precīzi 0 eiro līdz pat šim brīdim, vēl papildus bez sirdsapziņas pārmetumiem paņem manas fotoaģentūras nosaukumu “Gribu vasaru!”, kurš ir mans jau 12 gadus, un plāno to izmantot kaut kādai bezjēdzīgai kampaņai par 330 000 eiro!,” sociālajā tīklā “Facebook” raksta Jānis Romanovskis.

Sarunā ar Jauns.lv fotogrāfs izstāstīja, ka viņam ir zināms – kampaņas veidotāji ir informēti par to, ka vārdi “Gribu vasaru!” ir nostiprināti internetā saistībā ar Jāņa Romanovska fotogrāfa pakalpojumiem.

“Man gan argumentēja, ka neviens no tiem vārdiem un pats vārdu savienojums nav tik unikāls, lai man varētu rasties vērā ņemamas pretenzijas. Es, protams, piekrītu, taču, manuprāt, tā nav sakritība, ka viņi izvēlējās šo saukli. Par manu darbību kampaņas veidotājiem bija zināms,” piebilda fotogrāfs.

Kā preču zīmi fotogrāfs šos vārdus nav nostiprinājis, taču domēns “Gribuvasaru.lv” gan ir aizņemts.

330 000 eiro, lai mazinātu emocionālo spriedzi

Jau ziņots, ka valsts plāno veltīt 330 000 eiro, lai īstenotu septiņas kampaņas Covid-19 izplatības mazināšanai, tostarp emocionālās spriedzes mazināšanai un aktīva dzīvesveida veicināšanai.

Otrdien valdības un Krīzes vadības padomes kopsēdē tiks skatīts informatīvais ziņojums par Covid -19 izplatības ierobežošanai nepieciešamo integrētās komunikācijas kampaņu īstenošanu 2021.gadā.

Sportisti uzrīko atvērto treniņu pie valdības mājas

2021. gada 27. februārī pie Ministru kabineta (MK) ēkas Rīgas centrā uz atvērto treniņu sanāca apmēram simts pašmāju sportistu, lai, ...

Ziņojumā teikts, ka līdzšinējo pieeju Covid-19 krīzes risināšanā valdības un valsts pārvaldes komunikācijā nepieciešams papildināt ar integrētās komunikācijas iniciatīvām, kas fokusētas uz to, lai iedzīvotājiem būtu nepieciešamā izpratne, apstākļi un atbalsts epidemioloģiski droša uzvedības modeļa īstenošanai ilgtermiņā. Ar kampaņu iecerēts spēkā esošos drošības pasākumus un ierobežojumus komunicēt kā skaidri saprotamus, viegli uztveramus un emocionāli saistošus uzvedības modeļus.

Rīgas kafejnīcas un krodziņi Covid-19 ierobežojumu dīkstāves klusumā

Nevarētu teikt, ka Rīgas bāru un krogu kartē pietrūkst daudzveidības, taču Covid-19 pandēmijas laikā tos visus vieno pulcēšanās ierobežojumu dēļ ...

Integrētās komunikācijas kampaņu mērķis ir ne tikai veicināt Covid-19 izplatības samazināšanos, veicinot droša uzvedības modeļa nostiprināšanos iedzīvotāju sadzīvē ilgtermiņā, bet arī mazināt emocionālo spriedzi sabiedrībā, veicināt iedzīvotāju psiholoģisko noturību un pieejamā atbalsta instrumentu izmantošanu.

Ar integrēto kampaņu iecerēts veicināt veselīgu, aktīvu un sabalansētu dzīves veidu atbilstoši epidemioloģiski vēlamajiem uzvedības modeļiem. Aktīva un veselīga dzīves veida veicinošu aktivitāšu popularizēšanā plānots izmantot informatīvas kampaņas, reklāmas kampaņas un aktivitātes mērķauditorijām atbilstošos informācijas kanālos, kā arī iesaistīt sadarbības partnerus.

Integrētās kampaņas ietvaros iecerēts īstenot valsts mēroga kampaņa "Gribu vasaru!", kuras īstenošanai plānots novirzīt 70 000 eiro.

Kampaņai epidemioloģiskās drošības veicināšanai darba vietās plānots piešķirt 50 000 eiro, sociālā dizaina elementu izstrādei un ieviešanas veicināšanas kampaņai - 50 000 eiro, ar socializēšanos saistīto risku mazināšanas komunikācijas aktivitātēm - 20 000 eiro, mazākumtautību iedzīvotāju informēšanas aktivitātēm - 50 000 eiro, mediju un sabiedrisko attiecību ilgtermiņa iepirkumam - 40 000 eiro, bet reklāmas aģentūras ilgtermiņa atbalstam - 40 000 eiro.

Aktīvu un veselīgu dzīvesveidu veicinošas komunikācijas kampaņai un aktivitātēm paredzēts novirzīt 30 000 eiro, bet iedzīvotāju emocionālo veselību veicinošas komunikācijas kampaņai un aktivitātēm - 30 000 eiro.

Augstāk minēto integrēto komunikācijas kampaņu īstenošanu Valsts kanceleja plāno sākt martā un to intensitāti, kā arī saturisko fokusu pielāgot aktuālajai epidemioloģiskajai situācijai un prognozēm par tās attīstību.

Kampaņas "Gribu vasaru!" pamatā tiks ņemts Valsts kancelejas sarunu procedūras ceļā veikts iepirkums, pielāgojot tās saturu aktuālajām komunikācijas vajadzībām un izvēršot to par nacionāla līmeņa komunikācijas kampaņu, kā rezultātā iepriekš veiktajā sarunu procedūrās izvirzītās prasības nemainīsies un attiecīgi cita iepirkuma procedūra nebūs nepieciešama.