"Tele2" reklāmas vairāk izvietos Latvijas medijos
foto: LETA
"Tele 2" logo.
Sabiedrība

"Tele2" reklāmas vairāk izvietos Latvijas medijos

Jauns.lv / LETA

Mobilo sakaru operators "Tele2" plāno būtiski samazināt reklāmas izvietošanu interneta vietnēs "Facebook", "Instagram", "Google" un "YouTube", novirzot to Latvijas medijiem, informēja kompānijā.

"Tele2" reklāmas vairāk izvietos Latvijas medijos...

Tādējādi uzņēmums ārkārtas situācijas laikā vēlas stiprināt vietējos medijus, kuru ziņu redakcijas veido vietējo saturu un ziņo par sabiedrībai aktuālajiem notikumiem. 

"Pašreizējā situācijā ir svarīgi stiprināt vietējos medijus, kuru darbību būtiski ietekmē sarūkošais reklāmdevēju skaits, tādēļ pārskatījām "Tele2" reklāmas budžetu, novirzot to vairāk Latvijas medijiem. Ceru, ka šis lēmums palīdzēs medijiem, lai tie spētu turpināt svarīgo darbu, kuru šobrīd veic, lai sabiedrībai būtu pieejama plaša un kvalitatīva informācija par aktualitātēm Latvijā un pasaulē," pauda "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Kā ziņots, saskaņā ar Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pausto mediju nozare atrodas dramatiskā situācijā, jo visiem ļoti krīt reklāmas ieņēmumi. Pēc NEPLP priekšsēdētāja Ivars Āboliņa teiktā, komerciālajiem medijiem ieņēmumi vidēji krīt par 50%, dažiem - par 70%. "Ņemot vērā, ka "force majaure" iespaidā tiek masveidā lauzti reklāmas līgumi, prognozēju, ka bez valsts atbalsta medijos pilnībā pazudīs vietējais saturs - ziņas, analītiska informācija," viņš atzīmēja.