Klienti izmanto iespēju ar "Rīgas satiksmi" komunicēt arī sociālajos tīklos
“Rīgas satiksmes” mājas lapā oktobrī veiktā aptauja liecina, ka klienti saziņai ar uzņēmumu labprāt izmanto ne tikai tradicionālos komunikācijas kanālus, kas ir informatīvais tālrunis, e-pasts, pasts, “sazinies ar mums”, bet arī sociālos tīklus.
Katrs piektais respondents norāda, ka ikdienā raksta uz vienu vai vairākiem “Rīgas satiksmes” kontiem – “twitter”, “draugiem.lv” un “facebook”, lai noskaidrotu sev interesējošos jautājumus. Pārējie aptaujas dalībnieki atzina, ka ikdienā bez sociālajiem tīkliem izmanto citus “Rīgas satiksmes” komunikācijas kanālus. Kopumā aptaujā piedalījās 1275 respondenti.
Vidēji mēnesī “Rīgas satiksme” saņem aptuveni 45 000 klientu pieteikumus. No tiem visvairāk pasažierus interesē jautājumi par maršruta tīklu un kustības sarakstiem – piemēram, kā kursē konkrētais transports, vai arī, kādi ir pienākšanas vai atiešanas laiki no pieturvietas.
Liels jautājumu skaits tiek saņemts arī par biļetēm – to veidiem un lietošanas kārtību. Tāpat klientus bieži interesē dažādi jautājumi, kas saistīti ar sabiedrisko transportu. Piemēram, sabiedriskā transporta vēsture, tehniskie uzstādījumi, nākotnes plāni u.tml.
Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību
Regīna Zommere / Foto: Ieva Lūka/LETA