“Rīgas satiksme” uzsāk kampaņu “Lai braucieni būtu patīkamāki!”
No šīs nedēļas “Rīgas satiksme” sabiedriskā transporta salonos sāk izvietot plakātus, kuros pasažierus informē gan par “Rīgas satiksmes” darbinieku ikdienas darbu, gan par pašu pasažieru pienākumiem, lai braucienus ikdienā padarītu patīkamākus. Kā portālu Jauns.lv informēja "Rīgas satiksmē", kampaņas mērķis ir sabiedrībai parādīt, ka tikai ar pasažieru atbalstu un savstarpēju mijiedarbību iespējams veicināt braucienu kvalitāti
Transportlīdzekļu tīrīšana, sabiedriskā transporta līdzekļu parka atjaunošana, kā arī maršrutu tīkla plānošana ir tikai neliela daļa no “Rīgas satiksmes” darbinieku pienākumiem, lai nodrošinātu patīkamu pārvietošanos galvaspilsētā. Savukārt pasažieri braucienu kvalitātes uzlabošanā var iesaistīties, ievērojot sabiedriskā transporta lietošanas noteikumus, reģistrējot braucienus, laikus ierodoties pieturvietā. Tikai savstarpējā mijiedarbība starp 4100 “Rīgas satiksmes” darbiniekiem, kuri vidēji dienā apkalpo 7500 sabiedriskā transporta reisus 81 tramvaja, trolejbusa un autobusa maršrutos, un 400 000 pasažieriem, kuri ikdienā pārvietojas sabiedriskajā transportā, var nodrošināt apstākļus, lai braucieni visiem būtu patīkamāki.
Plašāku informāciju par “Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos “twitter”, “facebook” un “draugiem.lv”.