Sigulda atzīta par otru mīlētāko pilsētu Latvijā
Ceturtdien, 28.septembrī jau 13.reizi notika Latvijas Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonija. Pasākumā tika paziņoti 2017.gada patērētāju iecienītākie, ietekmīgākie un drosmīgākie zīmoli vairākās kategorijās, tostarp arī pilsētu zīmoli. Sigulda Latvijas pilsētu zīmolu topā izcīnījusi augsto otro vietu, kļūstot par otro mīlētāko pilsētu Latvijā.
Augstāku vietu ieņēmusi vien Ventspils, pirmo vietu sasniedzot ar ievērojami lielāku mārketinga aktivitāšu budžetu.
„Veiksmīgs pilsētas zīmols iedvesmo, es teiktu – aizrauj – tos, kuri lietopilsētas, dzīvojot, investējot vai apmeklējot tās. Augsti novērtēts pilsētas zīmols ir kvalitātes zīme un kapitāls tās stratēģiskai attīstībai,” izcilos Siguldas sasniegumus komentē Siguldas novada pašvaldības domes priekšsēdētājs Uģis Mitrevics.
„Plānojot Siguldas zīmolvedības stratēģisko pusi, vienmēr esam apzinājušies, ka mūsu spēks slēpjas prasmē būt radošiem un aizraujošiem, jo zīmolvedības budžeta jauda ir ekvivalenta ar iedzīvotāju skaitu. Precīzi darbojoties ar iedzīvotājiem un uzņēmējiem, Siguldai kā pašai skaistākajai, bet tomēr mazpilsētai ir izdevies panākt vienotu zīmola balsi – „Sigulda aizrauj!” stāsta „Siguldas Attīstības aģentūras” direktore Laura Skrodele.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004.gada un to organizē „DDB Consulting”, „GFK Custom Research”, žurnāls „Kapitāls”, „Latvijas Zaļais punkts” un „PHD Latvia”.Tops ir svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atainojumā Latvijas mērogā. Arī līdz šim Sigulda zīmolu topā novērtēta atzinīgi, pagājušajā gadā mīlētāko pilsētu topā ierindojoties ceturtajā vietā, savukārt 2015.gadā ieņemot trešo vietu, kā arī apliecinot sevi kā pilsētu ar vislielāko tēla spēku.