Vai atkal tērē valsts naudu par bezjēdzīgu reklāmu?
Sabiedrība

Vai atkal tērē valsts naudu par bezjēdzīgu reklāmu?

Jauns.lv

Vides reklāmas Rīgas ielās „Latvijas Valsts mežu” vārdā aicina piedalīties mežu sakopšanas talkās. Vai tiešām reālu darbu vietā valsts uzņēmumam jāizgrūž nauda par reklāmu?

Vai atkal tērē valsts naudu par bezjēdzīgu reklāmu...
Laimīgā kārtā par šo „Latvijas Valsts mežu” aicinājumu nav jāizdod nauda.
Laimīgā kārtā par šo „Latvijas Valsts mežu” aicinājumu nav jāizdod nauda.

„Mums tas nemaksā itin neko,” nomierina „Latvijas Valsts mežu” Komunikācijas daļas vadītājs Tomass Kotovičs. Tas ir arī SEB Bankas atbalstīts biznesa izglītības biedrības „Junior Achievement” sociāls projekts, kura gaitā jaunieši izstrādāja reklāmu. „Varbūt pavasarī, rīkojot konkursu, izdevām vienu vai divus tūkstošus. Mērķis ir veicināt jauniešu radošu attīstību, lai viņi paši uzrunā jauniešus,” piebilst Kotovičs.

Lielā Latvijas talka paredzēta tikai rudenī, bet Kotovičs cer, ka varbūt jaunieši iedvesmosies arī uz mazākiem veikumiem: „Ne tikai pludmalē visu dienu pagulēs vai uzspēlēs volejbolu, bet arī veltīs pusstundu sakopšanai.”

Patiešām bēdīgs un skandalozs reklāmas piemērs par valsts naudu pieredzēts pērn decembrī, kad Vides ministrija iztērēja 33 477 latus briesmīgam klipam par energoefektivitātes uzlabošanu daudzdzīvokļu namos. Reklāmai izmantoja Eiropas Savienības finansējumu, un par klipa tēlu nolīga mūziķi Niku Matvejevu.

Šogad izcēlās Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) ar SPA reklāmu. Pēc TAVA pasūtījuma SIA „Lautas” par 20 500 latiem izveidoja video, kurā miljonāre, Mārcienas muižas saimniece Mairita Solima neveiklā angļu valodā tūristiem klāstīja SPA iespējas Latvijā. Ieguvums bija joku video, ko interneta publika

sūtīja cits citam.

Māris Puķītis/Foto: Rojs Maizītis