Izvēloties saldumus, pircēji kļuvuši patriotiskāki
Saldumu ražotājas un tirgotājas SIA "Emīla Gustava šokolāde" pircēji, lai gan ir grūti laiki, šogad kļuvuši patriotiskāki un daudz augstāk novērtē to, ka ekskluzīvie saldumi ražoti Latvijā.
Straujāko apgrozījuma kritumu uzņēmums piedzīvojis pagājušā gada rudenī un šā gada sākumā. "Protams, salīdzinot ar pagājušo gadu, apgrozījuma kritums saglabājas, bet tas procentuāli ir nemainīgs jau aptuveni pusgadu un neturpina kristies, kas ir ļoti svarīgi, jo esam jau pielāgojušies šai situācijai, jo šā gada pavasarī veicām būtiski izmaksu samazināšanu," pauda Sebre, norādot, ka vienīgās izmaksas, kas netika samazinātas, ir izejvielas un iepakojums.
Produkciju cilvēki iegādājas gan pašu patēriņam, gan arī dāvanām, un jau gadiem nemainīgi populārākais produkts ir šokolādes trifeles, bet uzņēmuma kafejnīcās iecienītākie ir šokolādes dzērieni. Tomēr kopējās tendences liecina, ka līdzīgu produktu grupās cilvēki izvēlas lētāko šokolādi.
Ražošana ir roku darbs, tāpēc "Emīla Gustava šokolāde" spējot elastīgi pielāgoties pircēju vēlmēm un piedāvā jaunus produktus dažādās cenu kategorijās. Šogad jaunu produktu izstrādē pievērsta uzmanība Latvijas tradicionālajām garšām, piemēram, oktobrī būs pieejamas dzērveņu trifeles, kā arī šokolādes tāfelītes ar dažādu ogu piedevām.
Tāpat saldumu ražotājs šogad pastiprināti strādā pie eksporta attīstīšanas. "Pēdējos mēnešus gan administrācija, gan ražošana strādā pastiprinātā režīmā. Visi eksporta projekti tiek plānoti nākotnei un ilgtermiņa attīstībai, tāpēc šogad neplānojam sasniegt maksimālo rezultātu," teica "Emīla Gustava šokolādes" direktore.
Viņa arī uzsvēra, ka šogad uzņēmums plāno būtiski uzlabot savus finanšu rezultātus, lai strādātu un attīstītos arī nākamajos gados.