Sabiedrība

"Jauno Vilni" Latvijā vērojuši 236 400 televīzijas skatītāju

Jauns.lv

Jūlijā visvairāk skatītā televīzijas pārraide ir bijusi jauno populārās mūzikas izpildītāju konkurss "Jaunais vilnis", kuru telekanālā LNT vērojuši vidēji 10,9% jeb 236 400 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

"Jauno Vilni" Latvijā vērojuši 236 400 televīzijas...

Par to liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopotā informācija par televīzijas kanālu auditorijām jūlijā.

Otrajā un trešajā vietā ierindojušās Pasaules meistarsacīkšu spēles futbolā kanālā LTV7. Otrajā vietā čempionāta fināla spēle starp Nīderlandi un Spāniju, kuru vērojuši vidēji 9,4% jeb 203 700 televīzijas skatītāju.

Savukārt spēli starp Vāciju un Spāniju, kura ierindojusies programmu topa trešajā vietā, vērojuši vidēji 9,4% jeb 203 000 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

"TNS Latvia" mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs komentē: "Kā jau iepriekš bija paredzams, jūlija mēneša divi nozīmīgākie televīzijas notikumi nepārprotami ir iekarojuši arī programmu TOP virsotni. Proti, jauno izpildītāju konkurss "Jaunais Vilnis 2010" kanālā LNT un Pasaules meistarsacīkstes futbolā fināli kanālā LTV7. Šie notikumi arī ieviesuši attiecīgas korekcijas kanālu skatīšanās laika daļās, izvirzot kanālu LNT par jūlija mēneša skatītāko kanālu."

Rezultātā skatītākais kanāls jūlijā bija LNT, kuru vērošanai veltīts 14,1% no visa televīzijas skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojušies divi kanāli - "TV3" un "Pirmais Baltijas kanāls" (PBK), katra šī kanāla skatīšanās laika daļa - 9,7%.

Trešajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 9,1% lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam "TV5 Rīga" veltīti 5,4%, kanālam "RTR Planeta Baltija" - 5,1%, kanālam LTV7 - 4,9%.