Latvijas mediju aģentūra Inspired oriģinālā veidā meklē analītiķi
Lai atrastu piemērotāko darbinieku analītiķa amatam, mediju aģentūra Inspired uzsākusi kampaņu „Nolauz Kļaviņu!”, kuras ietvaros ikviens aicināts pārspēt esošo analītiķi Jāni Kļaviņu, precīzāk un ātrāk atbildot uz erudīcijas un loģikas jautājumiem interneta lapā www.nolauzklavinu.lv.
Konkursā kopumā plānotas trīs atlases kārtas. Līdz 14. septembrim norisināsies pirmā atlases kārta, kurā ietverti erudīcijas jautājumi un daži vienkāršoti loģikas uzdevumi. Trīs konkursa dalībniekiem, kam izdosies nolauzt Kļaviņu, atbildot uz jautājumiem precīzāk un ātrāk, iegūs balvas. Savukārt, tie konkursa dalībnieki, kas būs atzīmējuši, ka vēlas kandidēt analītiķa amatam mediju aģentūrā un būs nolauzuši vai gandrīz nolauzuši analītiķi Kļaviņu, varēs piedalīties konkursa otrajā kārtā. Tajā tiks pārbaudīta potenciālo analītiķu spēja orientēties datu masīvos, atrast sakarības u.c. spējas. Pretendentiem, kuri visveiksmīgāk startēs pirmajās divās kārtās, būs iespēja piedalīties konkursa trešajā kārtā, kurā tiks pārbaudīta kandidātu spēja datu vizualizēšanā, pasniegšanā, kā arī atbilstība Inspired kolektīva iekšējai “ķīmijai”. Tas kandidāts, kurš arī šajā kārtā būs nolauzis Kļaviņu, saņems piedāvājumu nomainīt Kļaviņu analītiķa amatā.
Inspired patreizējais analītiķis Jānis Kļaviņš: „Dzīves un karjeras gaita mani ved projām no analītiķa amata mediju aģentūrā Inspired, tādēļ ir nepieciešams atrast kādu, kas nāks manā vietā. Analītiķis nav nekāds parastais amats, tādēļ ar vienkāršu darba sludinājumu šoreiz nepietiks. Lai atrastu cilvēku, kas ir cienīgs un spējīgs pārņemt manas funkcijas, esam izveidojuši šo lapu, kurā ikviens varēs iesaistīties sacensībā, kuras galvenā balva ir iespēja “Nolauzt Kļaviņu” un nomainīt mani analītiķa vietā vienā no Latvijas visiedvesmotākajām mediju aģentūrām Inspired!”