Vislielākā interese no ziemas sporta precēm ir par slēpēm
Vislielākā interese no ziemas sporta precēm ir par slēpēm, biznesa portāls "Nozare.lv" uzzināja, aptaujājot sporta preču tirgotājus.
Kā pastāstīja veikala "Sportland" vadītājs Raimonds Upenieks, pieprasījums ir pieaudzis un cilvēki pērk dažādas ziemas sporta preces. "Īpaši pieprasīts ir distanču slēpošanas inventārs un ragaviņas, no kurām vairāk pirktās ir tieši koka ragaviņas. Tās maksā aptuveni 65 latus, kas nemaz nav tik lēti, bet cilvēkiem patīk, un viņi atļaujas tādas sarūpēt saviem bērniem," informēja Upenieks.
Pēc viņa teiktā, kopumā cenas ziemas sporta preču inventāram, salīdzinot ar pagājušo sezonu ir nedaudz, aptuveni par 5%, samazinājušās, jo preču piegādātāji bijuši pretimnākoši.
Tāpat viņš norādīja, ka pieaudzis pieprasījums gan bērnu, gan pieaugušo ziemas zābakiem, kuru cenas ir attiecīgi 40 lati un 70 līdz 100 un vairāk lati.
Arī "Sport 2000" mārketinga un tirdzniecības vadītāja Laura Lapiņa norādīja, ka vislielākais pieprasījums ir pēc distanču slēpēm un slēpošanas zābakiem, nūjām, kā arī šim sporta veidam paredzētā apģērba. Tāpat pieaugusi pircēju interese pēc ziemas termoapakšveļas. "Interese par distanču slēpēm un arī to pirkšana ir dubultojusies, salīdzinot ar pagājušo gadu. To pašu var teikt arī par hokeja un daiļslidošanas slidām. Izteikta interese ir arī par dārgajām sacensību slēpēm, nūjām un zābakiem," teica Lapiņa.
Pēc viņas stāstītā, cenu līmenis, salīdzinot ar pagājušo gadu, nav mainījies, piemēram, ragaviņu cenas ir, sākot no 1,5 latiem par plastmasas "šļūcamajiem" līdz 80 latiem par vadāmajām ragavām.
Savukārt SIA "Multisport", kam pieder sporta preču veikali "Fans", vadītājs Pauls Tēga norādīja, ka pieprasījums pēc ziemas sporta precēm ir ļoti labs. "Vispopulārākā preču kategorija ir gan distanču, gan kalnu slēpes," teica Stēga, norādot, ka salīdzinājumā ar pagājušo ziemu, pieprasījums ir pieaudzis.
Kopumā cenu līmenis "Fans" veikalos piedāvātajām precēm nav mainījies, bet dažām preču grupām nedaudz paaugstinājies saistībā ar iepirkuma cenu pieaugumu. "Pagājušajā sezonā piedāvājuma lielāko īpatsvaru veidoja iepriekšējo kolekciju produkcija, kas bija salīdzinoši lētāka, bet šogad piedāvājumā vairāk ir esošās sezonas kolekcijas," skaidroja Stēga.
LETA