Populārākās radiostacijas ir Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 1 un Radio Skonto
Klausītākās radiostacijas Latvijā šoziem bijušas nacionālās apraides radiostacijas - Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 1 un ''Radio Skonto", liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopotie jaunākie regulārā radio auditorijas pētījuma rezultāti.
Desmit Latvijā klausītāko radiostaciju vidū pēc klausīšanās laika sadalījumā ierindojas arī tādas radiostacijas, kā "Radio SWH", Latvijas Radio 4, "Krievijas hiti" ("Russkoe radio"), "Star FM", "European Hit Radio", "SWH+" un "TOP radio", biznesa portālu "Nozare.lv" informēja "TNS Latvia" klientu vadītāja Signe Hokonena.
Aplūkojot radio staciju topu pēc kopējās nedēļas auditorijas, redzams, ka visvairāk klausītāju Latvijā kopumā 2011.gada ziemas periodā bija Latvijas Radio 2, kuru vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 25,4% jeb 461 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Otrajā vietā ar 15,4% jeb 279 000 klausītāju ierindojusies radio stacija Latvijas Radio 1, bet trešajā vietā ar 15,1% jeb 274 000 klausītāju - "Radio Skonto".
"Radio SWH" pēc kopējās nedēļas auditorijas ierindojas ceturtajā vietā ar 14,7%, piektajā vietā atrodas "Krievijas hiti" ("Russkoe radio") ar 11,1%, sestajā - "Star FM" (10,7%), septītajā - "European Hit Radio" (10,4%), astotajā - Latvijas Radio 4 (9,4%), devītajā - "SWH+" (7,6%), bet desmitajā - "Latviešu radio" (5,9%).
Saskaņā ar jaunākajiem pētījuma rezultātiem šoziem radio vismaz reizi nedēļā ir klausījušies vidēji 82% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, kas ir par vienu procentpunktu vairāk nekā 2010.gada rudens periodā. Savukārt vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 63% respondentu aptaujātajā vecuma grupā.
2011.gada ziemas pētījuma periodā par divām minūtēm pieaudzis viena radio klausītāja vidējais radio klausīšanās laiks dienā. Ziemas periodā viens viens radio klausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 281 minūti jeb četras stundas un 41 minūti, savukārt 2010.gada rudens pētījuma periodā tās bija 279 minūtes jeb četras stundas un 39 minūtes.
"TNS Latvia" radio auditorijas pētījumu veica laika periodā no 2010.gada 8.novembra līdz 2011.gada 6.februārim. Radio dienasgrāmatas vienas nedēļas garumā visā Latvijā aizpildīja 1992 respondenti - pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.