1. Plāno savu dzīvi un izdevumus laicīgi. Tad pēkšņi vilinoši piedāvājumi neliks maksāt par lietām, kas tavai dzīvei nav nepieciešamas.
2. Pārdomā, vai negrasies iegādāties „kaķi maisā”. Preci, ko grasies iegādāties, ir vērts redzēt un salīdzināt ar citām līdzīgām. Ļoti slavētās grāmatas mēdz izrādīties gan plānākas, gan krietni dārgākas kā veikalā.
3. Nevajag uz laipnību atbildēt ar pieklājīgu „jā” un savas adreses izpaušanu.
4. Ja arī piedāvājums tevi ieinteresējis, palūdz, lai tev pārzvana pēc nedēļas. Pa to laiku, iespējams, pagaisīs profesionāli uzburtais pozitīvo emociju fons, un tu reāli izvērtēsi, vai piedāvātā prece patiešām vajadzīga.
5. Jautā zvanītājam, kur vari klātienē apskatīt piedāvāto preci. Ja šādas iespējas nav, tad risks „iegrābties” ir liels.
6. Ja vēlies vien jauki patērzēt, bet preces iegādāties neplāno, tad nesniedz par sevi un savu adresi nekādas ziņas.
7. Neiekrīti uz bezmaksas sūtījumiem. Visticamāk, saņemot to, tu parakstīsies uz daudziem sūtījumiem, no kuriem atteikties būs piņķerīgi.
8. Ja tomēr izvēlies pirkt preci, precizē, kā tiks piegādāts pirmais un pārējie sūtījumi. Pirmo sūtījumu nodos tev tieši rokās un tu parakstīsies ne tikai par tā saņemšanu, bet dosi akceptu nākamo sūtījumu plūsmai. Ja nākamie sūtījumi vienkārši nonāk tavā pastkastītē, var gadīties, ka tev būs vai nu jāmaksā par nepiegādātajiem sūtījumiem, vai jātērē laiks formalitātēm.
9. Zāles un uztura bagātinātājus pērc aptiekā pie farmaceita, kam uzticies, stādus – dārzniecībā, grāmatas - grāmatu veikalā.
10. Korekts „nē” vai „cienot jūsu laiku, atsakos no piedāvājuma” jau sarunas sākumā atbrīvos telemārketingā strādājošo no tukšas sarunas.
11. Ja gribi tērzēt, uzmanies – apmācītiem telefonpārdevējiem tava valoda atklāj daudz un rada lielisko sajūtu, ka esi saprasts. Labās emocijas rosina pirkt. Vēl labākas emocijas raisa, ja šis nepazīstamais pārdevējs uzrunā tevi vārdā, ja gatavs mirkli patērzēt par tev svarīgām lietām. Kāpēc, gan lai svešam cilvēkam tas interesētu? Viņu interesē „karstie zvani” – tie, kas vainagojas ar pārdošanu.
12. Uzmanies – trīs „jā” triks. Ja cilvēks ir atbildējis ar „jā” uz trīs jautājumiem, viņš automātiski daudz vieglāk ar „jā” atbildēs arī uz ceturto. Vai gribi teikt „jā” ne pārāk vajadzīgam pirkumam?