Repšes māsasmeita kļūst par slavena franču zīmola reklāmas seju
Sabiedrība

Repšes māsasmeita kļūst par slavena franču zīmola reklāmas seju

Jauns.lv

Einara Repšes māsasmeita, 17 gadus vecā modele Katrīna Karlīna Caune kļuvusi par pazīstamā franču modes zīmola „Céline” reklāmas seju.

Repšes māsasmeita kļūst par slavena franču zīmola ...
Katrīna Karlīna Caune reklamējot zīmolu „Céline”.
Katrīna Karlīna Caune reklamējot zīmolu „Céline”.

Tas nozīmē, ka jaunajā sezonā Caunes foto būs redzamas pasaules vadošo modes žurnālu lappusēs, reklamējot zīmolu „Céline”. Jaunās latviešu modeles karjera pēdējos pāris gados strauji virzījusies augšup.

2010. gadā toreiz 16 gadus vecā ekspremjera Einara Repšes māsasmeita kļuva par pirmo Latvijas meiteni, kura uzvarēja starptautiskajā modeļu konkursā „Ford Supermodel of the World”  60 000 meiteņu no 50 pasaules valstīm konkurencē. Toreiz Caune kā balvu saņēma 250 000 dolāru (gandrīz Ls 140 000) vērtu kontraktu ar modes aģentūru „Ford” un drīz vien jau uzstājas Ņujorkas modes nedēļā, piemirstot par to, ka reiz viņa vēlējās kļūt par Latvijas armijas kareivi.

2010. gadā, kad Karlīna uzvarēja prestižajā modeļu konkursā, viņai būtu jājūtas kā zvaigznei, bet toreiz jaunā jelgavniece Kasjauns.lv teica: „Ne es esmu zvaigzne, ne tāda jūtos!”

Viņai šķita, ka tagad viņa dzīvo divas pilnīgi atšķirīgas dzīves. Viena - modeles, un otra - līdz šim ierastā. „Būt modelei man ir gan darbs, gan hobijs. Darbs ir interesants, jo katru reizi jāiejūtas citā tēlā... Taču tas ir ne tikai interesanti, bet arī grūti un nogurdinoši. Tomēr, lai cik nogurusi justos, ir labi padarīta darba izjūta. Dažreiz gan ir tik liels nogurums, ka neko vairs negribas darīt, un tad vajag pašai sevi uzmundrināt,” stāstīja Karlīna un atklāja recepti, kā viņa saņem sevi rokās. Viņa pati sev uzsauc: „Savācies, lupata!”

Katrīna Karlīna Caune


Kasjauns.lv
/Foto:
Céline, Coccinelle, no izdevniecības "Rīgas Viļņi" arhīva