Sabiedrība

Sociālo tīklu entuziasti šodien Latvijā atzīmē "Foursquare" dienu

Jauns.lv

Līdzīgi kā citviet pasaulē, arī Latvijā šodien entuziasti atzīmēs sociālā tīkla "Foursquare" dienu, informēja tās rīkotāji.

Sociālo tīklu entuziasti šodien Latvijā atzīmē "Fo...

Šogad "Foursquare" diena Latvijā tiks veltīta diviem galvenajiem mērķiem - uzņēmumu iesaistīšanai, kā arī Rīgas vārda popularizēšanai pasaulē.

Latvijā patlaban esot aptuveni 10 000 "Foursquare" dalībnieku, un, kā uzskata "Foursquare" iniciatīvas vēstnieks Latvijā Mareks Matisons, straujš kāpums iespējams vien tad, ja par spēles elementu kļūst arī vietējie uzņēmumi. Lai aktivizētu un iesaistītu uzņēmumus, šogad "Foursquare" diena tiek rīkota tirdzniecības parkā "Alfa".

Analizējot populārākās vietas Rīgā, kurās visbiežāk reģistrējas "Foursquare" lietotāji, atklājies, ka tirdzniecības centri veido ievērojamu topa daļu, savukārt "Alfa" ir populārākā vieta starp visām tirdzniecības un izklaides vietām Rīgā.

Pasākumā būs iespēja iepazīt un sākt lietot "Foursquare", izmantot uzņēmumu sagatavotos īpašos piedāvājumus, iegūt šī gada "Foursquare" dienas simboliku, iepazīt Rīgas veiksmes stāstu un būt klāt "Live Riga" organizētajā Rīgas virtuālās nozīmītes skiču konkursa atklāšanā, piedalīties diskusijās par un ap sociālajiem medijiem. Par katru no pirmajām 300 reģistrācijām tirdzniecības parkā "Alfa" tiks ziedots viens lats dzīvnieku patversmēm ar "Ziedot.lv" starpniecību.

Pasākuma organizatori arī cer, ka šī diena Latvijā ieies vēsturē un izdosies iegūt nozīmīti "Super Swarm Badge", ko piešķir, ja vienā vietā divu stundu laikā reģistrējas 250 "Foursquare" lietotāju.

Pasākumu vadīs informācijas tehnoloģiju blogeris, bloga "Krizdabz.lv" autors un sociālo mediju eksperts Kristaps Skutelis un Matisons.

Kā ziņots, Rīga iekļuvusi to piecu Eiropas pilsētu vidū, kurai "Foursqaure" būs sava virtuālā piespraude. Kā iepriekš skaidroja Matisons, "Foursquare" virtuālās piespraudes ir daļa no šīs sociālās platformas spēles elementiem. Pēc viņa vērtējuma, ja Rīgai izdotos iegūt šo piespraudi, uz Latviju, iespējams, dotos ne mazums "Foursquare" lietotāju no ārvalstīm.

"Foursquare" ir sociālais tīkls, kurā cilvēki norāda atrašanās vietu, atzīmējoties tajā savos mobilajos telefonos, iesaka tās citiem un rekomendē, ko tajās darīt. Visbiežāk atzīmējoties kādā vietā noteiktā laikā, lietotājs var kļūt par šīs vietas "mēru", ir arī iespēja vākt punktus.


LETA