Runā Rīga

"Rīgas satiksmes" informācijas centrā pusgada laikā saņemti 99 394 klientu pieteikumi

Jauns.lv

Šī gada pirmajos sešos mēnešos "Rīgas satiksmes" informācijas centrā pavisam kopā saņemti un izskatīti 99 394 klientu pieteikumi.

"Rīgas satiksmes" informācijas centrā pusgada laik...

Kā Kasjauns.lv informēja Rīgas pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" preses sekretārs Viktors Zaķis, šie pieteikumi saņemti uzņēmuma informatīvajā e-pastā info@rigassatiksme.lv, pa diennakts bezmaksas tālruni 80001919, pa pastu un sociālajos tīklos twitter, facebook un draugiem.lv.

Lielākais skaits - 90% klientu pieteikumi ir informatīva rakstura, pārējie 10% ir klientu atsauksmes par novērotajām situācijām - pateicības, sūdzības, kā arī priekšlikumi, lai uzlabotu pasažieru ikdienu. 2012. gada pirmajā pusgadā informācijas centrs saņēmis 89 341 informatīva rakstura jautājumu. Saņemtie klientu jautājumi ir iedalīti astoņās kategorijās: maršruti un grafiki; biļetes; klientu apkalpošanas centri; autostāvvietas; kontrolieri; transportlīdzekļu vadītāji; minibusi; dažādi jautājumi.

Visvairāk klientu interesējušies par maršrutiem un grafikiem – pusgada laikā informācijas centrā saņemti 66 705 šāda rakstura jautājumi. Pasažieri pārsvarā jautājuši par transportlīdzekļu pienākšanas un atiešanas laikiem un kā nokļūt no punkta A uz punktu B. Liels skaits klientu interesējušies par biļetēm – 9 597 pieteikumi un, galvenokārt, par biļešu lietošanas nosacījumiem. 1 983 klienti interesējušies par minibusiem un pārsvarā par to pienākšanas un atiešanas laikiem.

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos twitter, facebook, draugiem.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.