Visvairāk naudas reklāmām medijos tērē telekomunikāciju uzņēmumi, teic eksperti
Tirgus situāciju pašreizējā reklāmas biznesā komentē Raimonds Platacis no "Abnormal" aģentūras.

Visvairāk naudas reklāmām medijos tērē telekomunikāciju uzņēmumi, teic eksperti

Jauns.lv

Visvairāk naudas reklāmām medijos atvēl telekomunikāciju uzņēmumi un mazumtirdzniecībā strādājošie uzņēmumi, sacīja aptaujātie reklāmas jomas pārstāvji.

Visvairāk naudas reklāmām medijos tērē telekomunik...

Reklāmas aģentūras "Abnormal" radošais direktors Raimonds Platacis norādīja, ka lielākie reklāmdevēji ir komunikācijas jomas uzņēmumi.

"Mobilie operatori un "Lattelecom", kas piedāvā internetu un televīziju, patērētāju prātos ir nojaukuši robežas uztverē par to, kas ir televizors un kas ir telefons. Šie jēdzieni ir tik ļoti savijušies kopā, ka mūsdienās cilvēks spēj dzīvot trijos ekrānos vienlaicīgi un visos trijos - televizorā, datorā vai planšetē, kā arī telefonā - patērē vienu un to pašu saturu un vēl komunicē ar ārpasauli. Patērēto datu apjoms uz vienu iedzīvotāju kļūst arvien lielāks, tāpēc arī turpmāk komunikāciju segmentā mārketinga investīcijas tikai pieaugs," sacīja Platacis.

Viņš piebilda, ka saistībā ar nekustamā īpašuma tirgus aktivizēšanos un pieprasījumu pēc jaunām automašīnām pieaug arī finanšu pakalpojumu reklāma medijos.

Arī pētījumu kompānijas "TNS Latvia" Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters apstiprināja, ka visvairāk naudas reklāmām medijos atvēl mazumtirdzniecības joma, tostarp tirdzniecības centri, kā arī lielveikali, seko farmācija un telekomunikācijas.

Latvijas mediju reklāmas tirgus pērn audzis par 2% un sasniedzis 77,2 miljonus eiro.

LETA/Foto: Facebook

Tēmas