Kā kas ir patiesībā: redzes invalīds testē Barona ielas remontu. FOTOREPORTĀŽA
Arī pēc vērienīgās Krišjāņa Barona ielas remontdarbu pabeigšanas tā pilnībā neapmierinās invalīdus – dažviet ratiņkrēslu uzbrauktuves un to apmales būs pārāk augstas, kas invalīdam var beigties ar izgāšanos no ratiņkrēsla, redzes invalīdu drošībai luksofori nebūs aprīkoti ar skaņas signālu...
Tāpat vairākās taktilā bruģa (bruģa līnija, kas redzes invalīdu ved „pareizā” virzienā) asa pagrieziena vietās nebūs norādes, ka vadlīnija strauji maina pagriezienu. Tomēr Rīgas Satiksmes departamenta pārstāvji sola šo jautājumu izskatīt un iespēju robežās ietves klājumu mainīt.
Pirms tika uzsākts Krišjāņa Barona ielas remonts pilsētas vadība solīja, ka nu beidzot galvaspilsētā būs iela visas tās garumā, kas būs pilnībā draudzīga gājējiem, tostarp arī invalīdiem. Tomēr tā nu gluži nebūs. Portāls Kasjauns.lv vēl nepabeigtās Krišjāņa Barona ielas ietves izgāja kopā ar invalīdu un viņu draugu apvienības „Apeirons” vides pieejamības un Būvniecības valsts kontroles biroja ekspertu, arī redzes invalīdu Jurģi Briedi.
Lai arī Krišjāņa Barona ielas remontdarbi, kuri jau kļuvuši par pilsētas leģendu un cerības, uz kuru pabeigšanu, daudziem jau izgaisušas, rit pilnā sparā, acīmredzami, ka vairākas nepilnības un invalīdiem grūti pārvarami šķēršļi netiks likvidēti. Dažviet būs tikai skaisti ieklāts bruģis, no kura nekāda labuma nebūs – piemēram, uzbrauktuves invalīdu ratiņkrēsliem.
Krišjāņa Barona ielu pielāgo redzes invalīdiem
Ielas seguma atjaunošana Krišjāņa Barona ielā
Ceļa remontdarbi Krišjāņa Barona ielā
Kā apgalvojis taksists, gan viņam, gan viņa kolēģiem šis slēgtais posms pašlaik sagādā īstas galvas sāpes – pasažierus, kuri vēlas ...