Skatītāko šovu desmitniekā dominē Latvijas izklaides raidījumi
Skatītāko televīzijas šovu desmitniekā pirmajā pusgadā dominē Latvijas izklaides raidījumi, liecina pētījumu aģentūras "TNS" dati.
"TNS" skatītāko izklaides, šovu un balvu pasniegšanas raidījumu desmitniekā deviņi ir Latvijā veidoti raidījumi, bet viens raidījums tapis Lielbritānijā.
Kā biznesa portālu "Nozare.lv" informēja "TNS" mārketinga vadītāja Laura Vendele, pirmajā pusgadā bija skatītākais šovs bija "Latvijas Zelta talanti 2012", ko pārraidīja LNT, - to skatījušies 13% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem, jeb vidēji 263 800 interesentu.
Otrais skatītākais pirmajā pusgadā ir TV3 raidījums "Saimnieks meklē sievu", kas ieinteresējis 12,6% Latvijas iedzīvotāju jeb 255 700 skatītāju. Savukārt trešajā vietā ir LNT translētais šovs "Dvīņi dzied!", kuru noskatījušies 10,3% Latvijas iedzīvotāju jeb 208 600 interesentu.
"TNS" skatītāko izklaides, šovu un balvu pasniegšanas raidījumu Top šī gada pirmajā pusgadā
1. - "Latvijas zelta talanti 2012" (LNT) - 13%
2. - "Saimnieks meklē sievu" (TV3) - 12,6%
3. - "Dvīņi dzied!" (LNT) - 10,3%
4. - "Zelta ķepa" (LNT) - 9,8%
5. - "Raidījuma "Degpunktā" gada varonis 2011" (LNT) - 9,8%
6. - "Latviešu teātra zelta dziesmas" (LTV1) - 9,2%
7. - "Ievas pārvērtības 2" (TV3) - 7,7%
8. - "OKarte Skatuve. Dzimuši mūzikai. Koncerts" (LNT) - 6,5%
9. - Anglijas karalienes Elizabetes II Dimanta jubileja (LTV1, Lielbritānija) - 6,4%
10. - "Ievas pārvērtības 3" (TV3) - 6,1%
LETA / Foto: Mārcis Priede