Latvijā šovasar visvairāk klausītāju - "Latvijas radio 2"
Latvijā šovasar visvairāk klausītāju pēc kopējās nedēļas auditorijas ir radio stacijai "Latvijas radio 2", liecina pētījumu aģentūras "TNS" nacionālais mediju pētījums "Radio, vasara 2012".
Kā pastāstīja "TNS" mārketinga vadītāja Laura Vendele, "Latvijas radio 2" šovasar vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 25,4% jeb 456 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem.
Otro vietu ar 16,9% jeb 304 000 klausītāju ieņem radio stacija "Radio Skonto". Savukārt trešā vieta ar 12,4% jeb 222 000 klausītāju ir radio stacijai "Krievijas Hiti" ("Russkoe Radio").
Pēc kopējās nedēļas auditorijas šovasar pirmajā desmitniekā ir arī "Latvijas Radio 1" (to klausījušies 12,1% Latvijas iedzīvotāju), "Radio SWH" (11,1%), "European Hit Radio" (10,8%), "Star FM" (9,6%), "Latvijas radio 4" (7,8%), "Autoradio" (7,1%) un "SWH+" (6,2%).
Savukārt pēc radio klausīšanai veltītā laika šovasar pirmajā vietā ir radio stacija "Latvijas Radio" - tās klausīšanai veltīti 21,4% no visa kopējā radio klausīšanās laika. Otra klausītākā radio stacija ir "Radio Skonto", kuras klausīšanās laika daļa ir 11,1%. Savukārt trešo vietu ieņem radio stacija "Latvijas Radio 1", kurai veltīti 8,8% no visa kopējā radio klausīšanās laika.
Šovasar desmit Latvijā klausītāko radio staciju vidū ir arī "Krievijas Hiti" ("Russkoe radio") (6,6%), "Radio SWH" (6,3%), "Latvijas Radio 4" (5,2%), "European Hit Radio" (5,1%), "Star FM" (3,4%), "Autoradio" (3,3%) un "TOP Radio"(3,0%).
"TNS" nacionālo mediju pētījumu "Radio, Vasara 2012" veica no 2012. gada 14. maija līdz 5. augustam. Pētījumā tika aptaujāti 2029 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.
TNS ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā.