„Stockmann” pirktajos Indijas riekstos atklāj tārpus. FOTO
Pirmssvētku noskaņu Intaram nepatīkami sagandēja „Stockmann” pirktie Indijas rieksti – tajos bija tārpi.
Sabiedrība

„Stockmann” pirktajos Indijas riekstos atklāj tārpus. FOTO

Jauns.lv

Intars Kasjauns.lv pavēstīja: „14. oktobrī „Trako dienu” akcijas laikā cita starpā tika nopirkti arī Indijas rieksti. Ar šiem riekstiem mani, apciemojot vecākus, pacienāja mamma. Neko nenojaušot, tos arī ēdu paralēli lasot ziņas portālā Kasjauns.lv. Biju jau kādus desmit riekstus notiesājis, kad pēkšņi ieraudzīju, ka pa šķīvi, kur atrodas rieksti rāpo tārps. Jūs varat iedomāties, cik nepatīkami un pretīgi tas bija! Pēc tam tuvāk apskatot maisiņu, kurā atradās rieksti, bija redzams, ka tie ir sajaukušies ar tārpa izkārnījumiem. Briesmīgi!

„Stockmann” pirktajos Indijas riekstos atklāj tārp...

Devos uz „Stockmann” centru, lai noskaidrotu, kā rīkoties šajā situācijā un pie kā vērsties ar sūdzību par šādu kvalitāti. Uzrakstīju iesniegumu „Stockmann” administrācijai un tagad atliek gaidīt no viņiem ziņu.

Plānoju ar šo tārpu un Indijas riekstiem doties uz Pārtikas un veterināro dienestu vai kādu citu atbildīgo iestādi, lai viņi veiktu pārbaudi šim tārpam un lai noskaidrotu kā tālāk rīkoties.

Satraucoši ir tas, ka šie rieksti tika iegādāti „Trako dienu” laikā, kad ir vislielākais pieplūdums „Stockmann” pārtikas nodaļā. Nedomāju, ka es biju vienīgais, kurš saskārās ar šo problēmu. Pārtikas kvalitāte šajās akcijas dienās būtu īpaši jāuzrauga, bet izskatās, ka ir tieši pretēji...”

Lielveikala „Stockmann” mārketinga vadītājs Juris Prančs Kasjauns.lv gan teica, ka tārpi Indijas riekstu iepakojumā visdrīzāk nav parādījušies tirgotāja vainas dēļ: „Ik mēnesi mēs pārdodam vairākas tonnas riekstiņu un šis ir vienīgais gadījums, kad ir saņemta pretenzija par tārpiem riekstos. Domāju, ka te jautājums drīzāk ir par to, kā šie rieksti tika uzglabāti.”

Tāpat Prančs teica, ka esot pārbaudīta visa Indijas riekstu partija, kas atrodas tirdzniecībā, un tajā nekādas problēmas neesot konstatētas, rieksti esot kvalitatīvi, bez tārpiem. Viņš teica, ka „Stockmann” problēmas ar neapmierināto pircēju atrisinās personīgi – Intars pats ieradīšoties veikalā ar bojātajiem riekstiem un tad arī „Stockmann” speciālisti varēšot tos novērtēt un kopīgi ar klientu risināt problēmu.

Tēmas