Politika vai reiderisms: kas ir iekārojis „ELIĒR International” kompāniju?
Kasjauns.lv nesen publicēja rakstu par kompānijas „ELIĒR International” izplatītajiem kosmētikas līdzekļiem – „„Ar unikālo Baldones dūņu kosmētiku māna pircējus”, kura informācija tika iegūta no portāla www.aprinkis.lv. Kompānijas pārstāvji Kasjauns.lv pastāstīja, ka tajā publicētā informācija un fakti neatbilst patiesībai.
Kasjauns.lv skaidrojumu sniedza „ELIĒR International” valdes loceklis Jānis Lamberts, kurš teic, ka pašvaldību vēlēšanu gaidās Baldones novada pašvaldība izplata nepatiesu informāciju, jo kādam varot būt kārdinoša vēlme savā īpašumā iegūt pievilcīgo zīmolu. Kasjauns.lv publicē Lamberta teikto un atvainojas uzņēmumam par pārpratumu. Sākotnējā informācija par „ELIĒR International” tika gūta no portāla aprinkis.lv. Jānis Lamberts saka:
„„ELIĒR”, „ELIĒR Unique”, „BDK Laboratory” - tie ir Latvijas izplatītāja ekskluzīvās augsti organiskās kosmētikas zīmoli, kuriem nav NEKĀDA sakara ar pircēju krāpšanu, par ko nesen arī tika paziņots Baldones domes pārstāvjiem. ELIĒR kosmētikai ir tūkstošiem pateicīgu lietotāju, kas ir gatavi sniegt tikai pozitīvas atsauksmes par tās labvēlīgo iedarbību. ELIĒR tiek izgatavota, ņemot par pamatu mūsu Latvijas resursu - Peloid Complex®, ko iegūst no augsti organiskajām dūņām un kas satur 800 organiskos komponentus. Peloid Complex® sastāvs ir tuvs cilvēka šūnu sastāvam, un tieši tāpēc ELIĒR kosmētika ir tik efektīva un tai nav pasaulē citas līdzvērtīgas kosmētikas. Kompānija strauji attīstās kā Latvijā, kur jau ir atvērti 25 veikali, tā arī ārpus tās robežām – Igaunijā, Krievijā, Vācijā, kur ir atvērtas „ELIĒR International” pārstāvniecības.
Iespējams, ka tieši attīstības tempi un produkcijas popularitātes pieaugums, rada negodīgas konkurences iespējas, ar kurām kompānijai ir nepieciešams cīnīties, tā vietā, lai vērstu savus spēkus klientu pirktspējas apmierināšanai, biznesa attīstībai Latvijā un ārzemēs. Un šeit rodas jautājums, vai šāda parādība ir politiķu korumpētības auglis vai tas ir elementārs konkurentu pasūtījums? Tirgū parādās zīmolu „ELIĒR” un „BDK Laboratory” viltojumi, tiek konfiscēta viltotā produkcija, attiecībā pret kuras ražotāju Ekonomikas policija ir uzsākusi kriminālprocesu. Pat vairāk, ir uzsākta zīmolu „ELIĒR” nomelnošanas kampaņa no politiķu puses, kas tādā veidā, uz „ELIĒR International” kompānijas rēķina, meklē iespēju sava PR veidošanai pašvaldību vēlēšanu priekšvakarā. Acīmredzami, citādā veidā iekarot savu vēlētāju simpātijas Baldones domes pārstāvjiem ir sarežģīti, tāpēc sabiedrībā tiek izplatīta melīga, nepatiesa informācija, jo īpaši tāpēc, ka vēlme iegūt savā īpašumā pievilcīgo zīmolu, ir visai kārdinoša. Kāpēc lai nepamēģinātu to iegūt savā īpašumā, ap to saceļot duļķainu apmelojumu un neveselīgas ažiotāžas vilni???
Pamatojoties uz augstāk minētajiem apstākļiem, SIA „ELIĒR International” izskata iespēju sniegt tiesā prasības pieteikumu pret dezinformācijas pirmavotu – laikrakstu „Rīgas Apriņķa Avīze”, kas tad arī ir maldinājis lasītājus, patērētājus un iespējamos zīmola klientus, tādējādi nodarot zaudējumus „ELIĒR International” interesēm.”