Jau otrai pašvaldības mājai Bolderājas kompleksā nosvinēti Spāru svētki
6. februārī Bolderājā, kvartālā starp Gobas, Gaigalas un Stūrmaņu ielām, tika nosvinēti Spāru svētki jau otrai mājai.
Kā Kasjauns.lv informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļā, topošo pašvaldības dzīvojamo ēku kompleksu apmeklēja Rīgas domes Mājokļu un vides komitejas priekšsēdētājs Vjačeslavs Stepaņenko, Sociālo jautājumu komitejas priekšsēdētāja Olga Veidiņa, pašvaldības SIA „Rīgas pilsētbūvnieks” un pilnsabiedrības „Arčers un Moduls-Rīga” vadība.
„Valsts vairāku gadu laikā ir spējusi ar dzīvokli nodrošināt tikai trīs cilvēkus – bijušos Valsts prezidentus. Rīgas pašvaldība ir sniegusi palīdzību vairākiem tūkstošiem iedzīvotāju, un tas tiks turpināts. Bolderājas dzīvojamo māju kompleksā būs 299 dzīvokļi, tie visi tiks izīrēti rīdziniekiem, kuri stāv dzīvokļu rindā,” sacīja V.Stepaņenko.
Sociālo jautājumu komitejas priekšsēdētāja Olga Veidiņa pastāstīja, ka iedzīvotāju ērtībām vienā no mājām tiks izveidotas telpas doktorātam.
Spāru svētkus svinēja jau otrajai no četrām mājām. Tā ir deviņus stāvus augsta ēka, kurā būs 72 vienistabas un 18 divistabu dzīvokļi. Daudzdzīvokļu dzīvojamo māju kompleksā tiek būvētas divas deviņu stāvu un divas septiņu stāvu ēkas, kurās kopumā būs 299 dzīvokļi, no tiem 193 vienistabas, 85 divistabu un 21 trīsistabu dzīvoklis. Tāpat plānots veikt sporta laukuma, bērnu rotaļu laukuma un automašīnu novietnes izbūvi, ierīkot bruģētus un grantētus celiņus, apzaļumot un labiekārtot teritoriju. Jaunajām mājām būs uzlabota siltumizolācija, kas paaugstinās ēku energoefektivitāti. Visos dzīvokļos būs izbūvēta horizontālā siltumapgādes sistēma, kas ļaus katram regulēt savu siltuma patēriņu. Savukārt visi skaitītāji tiks izvietoti ārpus dzīvokļiem, un to rādījumus varēs nolasīt automātiski.
Daudzdzīvokļu dzīvojamo māju kompleksa projekta pasūtītājs ir SIA „Rīgas pilsētbūvnieks”, projektu izstrādāja SIA „Gints un kolēģi”, bet celtniecības darbus veic pilnsabiedrība „Arčers un Moduls-Rīga”.
Karlīna Timofejeva/Foto: Renārs Koris
Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību