„Rīgas namu pārvaldnieka” klienti varēs vienoties par izlīdzināto maksājumu siltuma rēķinam
Vienošanās noslēgšana, nodrošinot atlikto maksājumu 50 % apmērā no rēķina par siltumu, uzņēmuma klientiem tiks nodrošināta no 18. februāra līdz apkures sezonas beigām.
Runā Rīga

„Rīgas namu pārvaldnieka” klienti varēs vienoties par izlīdzināto maksājumu siltuma rēķinam

Jauns.lv

Klientiem, kuriem saistībā ar salīdzinoši augsto maksājumu par siltumu ir grūtības pilnībā norēķināties par saņemto pakalpojumu, no pirmdienas tiks nodrošināta iespēja SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” klientu apkalpošanas centros noslēgt vienošanos par dalītu siltuma rēķina apmaksu.

„Rīgas namu pārvaldnieka” klienti varēs vienoties ...

Kā Kasjauns.lv informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļā, tas nozīmē, ka 50 % no rēķina sadaļas par siltumu būs jāsamaksā uzreiz, bet atlikušos 50 % varēs segt vasaras mēnešos pēc apkures sezonas beigām. Ja tiks noslēgta šāda vienošanās, klientiem netiks aprēķināta soda nauda par to siltuma rēķina daļu, kuru tie apņemsies segt vēlāk.

Iespēja vienoties par atlikto maksājumu 50 % apmērā no rēķina par siltumu būs pieejama klientiem - fiziskajām personām, kuru kopējais parāds nepārsniedz 200 latus. Šajā summā netiek ierēķināti parādi, par kuriem ir noslēgts izlīgums un klients pilda panākto vienošanos par parāda atmaksu.

SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” valdes priekšsēdētājs Ervins Straupe norāda, ka šīs ziemas tarifs par siltumu, kā arī zemā gaisa temperatūra decembrī un janvārī  daudziem klientiem radījušas problēmas savlaicīgi norēķināties par saņemtajiem komunālajiem pakalpojumiem. E.Straupe uzsver: „Mūsu uzdevums, apzinoties objektīvos apstākļus, ir nodrošināt iespēju katram klientam ērtā veidā pilnībā norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem, nevis veicināt jaunu parādnieku veidošanos, kuriem pamatparādu papildina soda procenti.”

Vienošanās noslēgšana, nodrošinot atlikto maksājumu 50 % apmērā no rēķina par siltumu, uzņēmuma klientiem tiks nodrošināta no 18. februāra līdz apkures sezonas beigām. Lai noslēgtu vienošanos, jāvēršas SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” Klientu apkalpošanas centros.

„Rīgas klientu centrs” (RKC) Brīvības ielā 49/53 pirmajā stāvā apkalpo klientus no visiem „Rīgas namu pārvaldnieka” iecirkņiem.

Aglonas iela 39, LV-1057

Nodaļa „Krasts”

Maskavas iela 168, LV-1019

Nodaļa „Daugava”

Maskavas iela 268/1, LV-1063

2. Iecirknis „Jugla”

Brīvības gatve 430a, LV-1024

3. Iecirknis „ Pļavnieki”

A.Deglava iela 106/4, LV-1082

4. Iecirknis „Purvciems”

Nodaļa „Purvciems”

Dzelzavas 17, LV-1082

Nodaļa „Mežciems”

S.Eizenšteina iela 59, LV-1079

5. Iecirknis „Kurzeme”

Mārtiņa iela 7, LV-1048

Nodaļa „Buļļupe”

Gobas iela 6a, LV-1016

Nodaļa „Spilve”

Dzirciema iela 52/2, LV-1050

6. Iecirknis „Sarkandaugava”

Tilta iela 11/1, LV-1005

7. Iecirknis „Vecmīlgrāvis”

Baltāsbaznīcas iela 52, LV-1015

8. Iecirknis „Zemgale”

E.Smiļģa iela 46, LV-1002

Teritoriālo klientu apkalpošanas centru darba laiki:

Pirmdien: 10.00-19.00

Otrdien: 8.00-16.00

Trešdien: 8.30-17.00

Ceturtdien: 10.00-18.00

Piektdien: 8.30-16.00

Pusdienas pārtraukums: 12.30-13.00

Karlīna Timofejeva

Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību