Nauris Miezis dalās ar nepatīkamu notikumu no savas dzīves
Latvijas sportists Nauris Miezis sociālā tīklā "Facebook" dalījies ar nepatīkamu pieredzi, kas viņu piemeklējusi ceļojuma laikā uz Zanzibāru. Viņš norāda, ka, izmantojot "Maha.Travels" pakalpojumus, radās problēmas gan ar viesnīcas apmaksu, gan komunikāciju ar uzņēmumu.
Miezis skaidro, ka sākotnēji, ierodoties Zanzibārā, viss šķitis kārtībā, taču, atstājot viesnīcu, pie reģistrācijas viņam paziņots, ka naktsmītne nav apmaksāta, lai gan nauda tika pārskaitīta jau iepriekš. Viesnīcas pārstāvji pieprasījuši, lai apmaksa tiek veikta atkārtoti, solot atgriezt līdzekļus pēc tam, kad tiks noskaidrota kļūda.
Pēc atgriešanās Miezis mēģinājis sazināties ar "Maha.Travels", taču mēnesi ilga komunikācija esot bijusi nesekmīga – uzņēmums esot sniedzis aizbildinājumus un izrādījis nevēlēšanos atrisināt situāciju. Sportists atzīst, ka nav pārliecināts, vai izdosies atgūt zaudēto naudu, tomēr viņš ir publicējis atsauksmi par šo uzņēmumu, lai brīdinātu citus ceļotājus.
Lai gan pieredze bijusi nepatīkama, Miezis meklē veidus, kā ziņot par notikušo atbildīgajām institūcijām, piemēram, Lielbritānijas Civilās aviācijas pārvaldei (UK Civil Aviation Authority), cerot, ka tas ietekmēs uzņēmuma turpmāko darbību. Sportists mudina citus ceļotājus būt uzmanīgiem, izvēloties starpniekus ceļojumu organizēšanā.