Raidtiesības uz MLS spēlēm pārdotas par 2,5 miljardiem dolāru
Raidtiesības uz ASV spēcīgākās futbola līgas (MLS) spēlēm pārdotas par 2,5 miljardiem ASV dolāru, otrdien pavēstīja līga.
Raiddtiesības uz visām MLS spēlēm uz desmit gadiem ieguva "Apple TV". Līgums stāsies spēkā no 2023.gada sezonas.
""Apple" ir lielisks partneris, lai turpinātos MLS izaugsme un klubu saikne ar līdzjutējiem," teikts MLS komisāra Dona Gārbera paziņojumā.
Jaunā vienošanās paredz, ka spēles tiešraidē varēs vērot "Apple TV+" un "Apple" aplikācijās, turklāt MLS komandu sezonas abonementu īpašniekiem aplikācijas būs pieejamas bez maksas.
"Pirmo reizi sporta vēsturē faniem būs iespēja vienuviet iegūt visu no profesionālas sporta līgas," norādīja "Apple" viceprezidents Edijs Kjū. "Tā ir sapņu piepildīšanās daudziem MLS faniem un visiem, kuri mīl šo sportu."
Pēc jaunā darījuma tiek ziņots par MLS spēļu plānošanas reorganizāciju. Pašlaik spēles tiek spēlētas vairākas dienas vienas nedēļas laikā, bet plānots, ka turpmāk spēles nedēļas nogalēs notiks sestdienās, bet nedēļas vidū - trešdienās.
MLS tika izveidota 1996.gadā, kad tās čempionātā piedalījās desmit komandas. Šosezon MLS paplašinājās līdz 28 komandām, bet nākamsezon būs jau 29 vienības. MLS startē arī trīs Kanādas klubi - Vankūveras "Whitecaps", "Toronto FC" un "CF Montreal".
"MLS jau tagad ir visātrāk augošā līga pasaulē," norādīja Kjū. "Domājam, ka tā kļūs tikai lielāka pēc Pasaules kausa ASV, Kanādā un Meksikā."
Kā zināms, 2026.gada Pasaules kausa turnīrā turnīrā ASV, Kanādā un Meksikā pirmo reizi piedalīsies 48 izlases.