Matīss Karro paziņo par profesionāļa karjeras beigām
foto: Foto: Evija Trifanova/LETA
Matīss Karro savā starptautiski veiksmīgākajā sezonā 2014. gadā pārstāv Latvijas izlasi Nāciju motokrosā Ķeguma trasē.
Citi sporta veidi

Matīss Karro paziņo par profesionāļa karjeras beigām

Māris Siliņš

Jauns.lv

Motokrosa braucējs Matīss Karro pieņēmis, kā saka pats, lielu lēmumu - beigt profesionāļa karjeru, par to izšķiroties pēc daudzajiem savainojumiem.

Matīss Karro paziņo par profesionāļa karjeras beig...

Karro bija viens no vadošajiem Latvijas motokrosa braucējiem, kura karjeru būtiski ietekmēja dažādi savainojumi. 2008. gadā Karro kļuva par pasaules junioru čempionu, deviņas reizes triumfēja Latvijas čempionātā, bet starptautiskajā arēnā augstākie panākumi bija 2014. gadā pasaules čempionātā izcīnītā 13. vieta un uzvara Lielbritānijas čempionātā.

Zīmīgi, ka no Apes nākušais Karro savas pēdējās pilnās sacensības aizvadīja pirms gada Vaidavas kausa izcīņā Apē, kur pirmo reizi izdevās uzvarēt šajā leģendārajā sacīkstē.

Tikai dažas dienas pēc uzvaras Vaidavas kausa izcīņā Karro treniņā piedzīvoja smagu kritienu, salauza pirmo kakla skriemeli, traumēja muguras disku, kā arī spēcīgi sasita četrus krūšu skriemeļus.

"Jāpasakās kādam tur augšā, ka esmu uz savām kājām, varu staigāt un visu sajust. Manā karjerā bijis daudz savainojumu, bet šī ir reize, kad dakteri neslēpj – esi dzimis laimes krekliņā," toreiz sarunā ar Jauns.lv sacīja Karro.

Pēc izveseļošanās Karro bija apņēmības pilns braukt arī šogad, viņš tika iekļauts “Moduls MX” komandā, taču jau pirmajā sezonas sacīkstē Igaunijas čempionāta posmā Karksi Nuijas trasē tika piedzīvots kritiens un konstatēts elkoņa lūzums. Tagad Karro nolēmis beigt profesionāla motokrosa braucēja karjeru.

Aizvadītās nedēļas nogalē Karro 48. Vaidavas kausa izcīņā Apē bija tikai kā skatītājs un TV komentētājs, kur atzina, ka savainojumu dēļ zaudētajā laikā konkurenti ir tikuši daudz tālāk. Apes motokrosa uzvarētāja titulu no Karro pārņēma Kārlis Sabulis, kurš pretižākajā MX1 klasē pirmajā braucienā uzvarēja, bet otrajā finišēja tūdaļ aiz pirmā brauciena neveiksminieka (pievīla tehnika) Toma Macuka.

No pārējām klasēm jāizceļ Didža Gorbenko un Mārtiņa Antona uzvara ekipāžu klasē. Savulaik jau Latvijas izlasi pārstāvējušajam Gorbenko pēc smaga savainojuma šīs bija pirmās sacensības pēc trīs gadu pārtraukuma un uzreiz tika izcīnīta uzvara divu braucienu summā.