foto: REUTERS
"McDonald's" pēc 40 gadu sadarbības vairs nebūs SOK atbalstītājs
Šis foto Rio olimpiskajās spēlēs kļuva par interneta hitu - arī irāņu atlēts stāv rindā pēc Rietumu burgeriem.
Citi sporta veidi
2017. gada 16. jūnijs, 23:02

"McDonald's" pēc 40 gadu sadarbības vairs nebūs SOK atbalstītājs

LETA

Ātrās ēdināšanas gigants "McDonald's" pēc nedaudz vairāk nekā 40 gadu sadarbības vairs nebūs Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) sponsors, piektdien paziņoja olimpiskās kustības jumtorganizācija.

"McDonald's" par SOK atbalstītāju kļuva 1976.gadā, sadarbību sākot ar togad notikušajām Monreālas Vasaras olimpiskajām spēlēm.

"SOK un "McDonald's" paziņo, ka tās savstarpēji ir vienojušās beigt savu vispasaules sadarbību," teikts SOK izplatītajā paziņojumā. "Mūsdienu straujajā biznesa attīstībā un pārmaiņās mēs saprotam, ka "McDonald's" vēlas fokusēties un citām biznesa prioritātēm."

Tikmēr "McDonald's" globālā mārketinga vadītāja Silvija Lagnādu norādīja, ka uzņēmums pārskatot savus izaugsmes plānus, vienojoties ar SOK, nolēmuši savu uzmanību vērst uz citām biznesa iespējām.

Abu pušu līgums bija spēkā līdz 2020.gadam, bet tas pārtraukts priekšlaicīgi.

Oficiāli abu pušu sadarbība beigsies līdz ar 2018.gada Phjončhanas Ziemas olimpiskajām spēlēm, līdz tam ASV ēdināšanas uzņēmumam turpinot pildīt iepriekš noslēgto vienošanos, taču viņiem vairs nebūs iespējas izmantot SOK un olimpisko zīmolu visā pasaulē, tikai Dienvidkorejā, līdz ar to Phjončhanā olimpiskajā parkā un olimpiskajā ciematā būs "McDonald's" ēstuve.

"McDonald's" bija viens no SOK tā dēvētajiem TOP līmeņa sadarbības partneriem, kuru vidū ir arī tādas kompānijas kā "Coca Cola", "Visa", "Bridgestone", "Panasonic", "Toyota" un "Omega".

Pirmo reizi "McDonald's" savu produkciju piedāvāja 1968.gada Grenobles Ziemas Olimpiādē, bet par SOK atbalstītāju kļuva vēl pēc astoņiem gadiem.