Gunta Baško kļuvusi par ūdens „Vichy” reklāmas seju
Viena no Latvijas labākajām basketbolistēm un sieviešu izlases kapteine Gunta Baško kļuvusi par ūdens „Vichy” reklāmas seju, kasjauns.lv informēja A/S „Aldaris” komunikāciju direktore Laura Krastiņa.
„Vēlējāmies sadarboties ar Guntu viņas atraktivitātes, mērķtiecīguma un dzīves prieka dēļ. Bijām ļoti gandarīti par to, ka arī neatkarīga aptauja, kurā noskaidrojām atpazīstamākās Latvijas sieviešu basketbola izlases spēlētājas, apliecināja Guntas popularitāti un cieņu līdzjutēju vidū. Esam pārliecināti, ka Gunta ļoti labi pārstāvēs mūsu ūdens „Vichy” zīmolu, jo tas ir domāts tieši tādiem cilvēkiem kā Gunta – aktīviem, moderniem, dzīvespriecīgiem,” norāda „Aldaris” Komunikāciju direktore Laura Krastiņa.
„Vichy” un Guntas Baško sadarbība jau ir sākusies, reklāmas klips ar basketbolistes piedalīšanos ir uzfilmēts un drīzumā parādīsies televīzijas ekrānos. Gunta arī saņems dāvanu karti, kas ļaus viņai bez ierobežojumiem visu sezonu baudīt „Vichy” produkciju, un pilnvērtīgi atgūties pēc noslogotā treniņu un spēļu grafika.
„Biju patīkami pārsteigta, kad man piedāvāja kļūt par „Vichy” vēstnesi un piedalīties šajā interesantajā projektā. Ūdens mums, basketbolistēm, ir nepieciešams tikpat ļoti kā skatītāju atbalsts, tādēļ esmu īpaši gandarīta sadarboties,” norāda Latvijas sieviešu basketbola valstsvienības līdere Gunta Baško.
Cilvēka organisma ūdens nepieciešamību var salīdzināt tikai ar nepieciešamību pēc skābekļa. Intensīvas fiziskas slodzes laikā organisms zaudē daudz ūdens. Turklāt, ja tā atjaunošana slodzes laikā ir nepietiekama, var ciest sportiskie rezultāti un veselība. “Tikai viena treniņa laikā es izdzeru vismaz divus litrus ūdens, tādēļ saņemtajam dāvinājumam būs arī praktisks pielietojums” gandarīta par sadarbību ar „Vichy” ir Baško.
Aldaris ūdens zīmols „Vichy” kļuvis par Latvijas sieviešu basketbola izlases oficiālo atbalstītāju, tostarp „Vichy” rūpēsies, lai basketbolistiem vienmēr slāpju remdēšanai būtu pieejama tā produkcija.
kasjauns.lv