Lielo KHL spēļu reklāmas kumosu paņem maza aģentūra
Iespēju par miljonu eiro ( Ls 700 000) iegādāties LTV sponsorēšanas un reklāmas piedāvājumu, kas vēlāk ļautu tirgot reklāmas hokeja klubu Rīgas "Dinamo" un "Rīga" spēļu translācijās, guvusi neliela firma.
LTV formāla iemesla dēļ noraidījusi divus citus potenciālos pakalpojuma pircējus, bet noslēgusi līgumu ar uzņēmumu "Reklāmas aģentūra Persona", kas visu LTV reklāmas un sponsorēšanas piedāvājumu iegādājusies par miljonu eiro bez pievienotās vērtības nodokļa, ziņo laikraksts „Diena’.
"Šis projekts ir liels, saistības ir pietiekami lielas, un man jābūt vismaz minimālai pārliecībai, ka partneris jau ir sevi pierādījis sadarbībā ar televīziju," komentējis LTV ģenerāldirektors Edgars Kots. Uz jautājumu, vai nepastāv iespēja, ka LTV par šo piedāvājumu varētu saņemt vairāk, ja tiktu rīkota izsole, kurā piedalītos visi gribētāji, Kots atbild: "Esmu pārliecināts, ka ne."
"Reklāmas aģentūra Persona" 2009. gada darbības pārskats liecina, ka uzņēmuma neto apgrozījums bijis tikai 120 000 latu, aktīvi gada beigās - 17 337 lati un tīrā peļņa - 1710 latu.
Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents Ģirts Ozols stāsta, ka uzņēmums reklāmas tirgū par redzamāku spēlētāju kļuva tikai šogad, kad ieguva tiesības pārdot reklāmas raidlaiku arī pasaules čempionāta futbolā translācijām LTV7. "Reklāmas aģentūra Persona" valdes locekle Tatjana Horoševa stāsta, ka uzņēmums neņemšot kredītu saistību segšanai. Ar LTV tas norēķināšoties pa posmiem, pēdējā maksājuma termiņš esot mēnesis pēc pēdējās spēles, tas nozīmē, ka pilnībā uzņēmumam ar LTV jānorēķinās pavasarī.
Savukārt Ozols norāda, ka viņam ir bažas, ka miljons eiro ir "virtuāla summa" un "valstij tieši vai pastarpināti tomēr nāksies dotēt KHL spēļu translācijas". Lielās aģentūras šādā projektā, pēc viņa teiktā, neiesaistoties, jo tas esot ne tikai dārgs, bet "šaurs" pasākums, turklāt tās nenodarbojoties ar risku vadīšanu.
LETA/Foto:LETA