"Bayern" - dārgākais futbola zīmols pasaulē
Paredzams, ka "Bayern" vērtība un popularitāte tikai augs, ja sestdien Vācijas kausa finālmačā izdosies gūt uzvaru pret "VfB Stuttgart".
Futbols

"Bayern" - dārgākais futbola zīmols pasaulē

Jauns.lv

Par dārgāko futbola zīmolu pasaulē kļuvusi UEFA Čempionu līgas uzvarētāja un Vācijas čempionvienība Minhenes "Bayern", no saraksta pirmās vietas izstumjot šīs sezonas Anglijas labāko vienību Mančestras "United".

"Bayern" - dārgākais futbola zīmols pasaulē...

Pašreizējā "Bayern" vērtība sasniedz 860 miljonus dolāru (470 miljonus latu), apsteidzot "United", kuru vērtība tiek lēsta 837 miljonu dolāru (458 miljonu latu) apmērā.

Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, "Bayern" vērtība pieaugusi par 51 miljonu eiro (36 miljoniem latu), kamēr "United" piedzīvojusi ekonomisko lejupslīdi par 20 miljoniem eiro (14 miljoniem latu).

Tiek prognozēts, ka Minhenes vienība šogad varētu pārdot vienu miljonu komandas krekliņu, kamēr pērn tie bija 600 000.

Paredzams, ka "Bayern" vērtība un popularitāte tikai augs, ja sestdien Vācijas kausa finālmačā izdosies gūt uzvaru pret "VfB Stuttgart". Tas Minhenes vienībai būtu jau trešais tituls šosezon, kas Vācijas futbolā vēl nav pieredzēts.

Tikmēr spāņu giganti Madrides "Real" vērtīgāko futbola klubu sarakstā ierindojas trešajā pozīcijā ar 621 miljonu dolāru (340 miljonu latu) vērtību, bet viņu sīvākie konkurenti "Barcelona" ieņem ceturto vietu - šis klubs ir 572 miljonus dolāru (313 miljonu latu) vērts.

Kā ziņots, iepriekšējā nedēļā "Bayern" Čempionu līgas finālā ar rezultātu 2:1 pieveica citu Vācijas vienību Dortmundes "Borussia", bet aprīlī kļuva par bundeslīgas čempioniem, nodrošinot titulu sešas kārtas pirms čempionāta beigām.

LETA/Foto: AFP/LETA