Tilda Svintone kļuvusi par "Maigā briesmoņa" saulesbriļļu kolekcijas reklāmas seju. FOTO
Korejiešu zīmols „Gentle Monster” Tildu Svintoni ne tikai dēvē par savu mūzu, bet arī atzīst, ka šī Holivudas aktrise iemieso zīmola pamatbūtību un spilgto individualitāti.
2017. gada 27. februāris, 06:01

Tilda Svintone kļuvusi par "Maigā briesmoņa" saulesbriļļu kolekcijas reklāmas seju. FOTO

Jauns.lv

Holivudas zvaigznei Tildai Svintonei (56) nepiemīt klasisks skaistums, taču viņa ir spilgta personība. „Oskarotā” aktrise kļuvusi par zīmola „Gentle Monster” („Maigais briesmonis”) jaunās saulesbriļļu kolekcijas reklāmas seju.

Sadarbībā ar korejiešu briļļu zīmolu „Gentle Monster” Anglijā dzimusī aktrise Tilda Svintone izdevusi savu saulesbriļļu kolekciju. Tajā ir atrodamas trīs atšķirīga dizaina tumšās brilles, kas veikalos maksās no 250 dolāriem līdz 286 dolāriem. Prestižos modes preču veikalos – tos skaitā slavenajā Ņujorkas universālveikalā „Saks Fifth Avenue – saulesbriļļu kolekcija pārdošanā nonāks, sākot ar šā gada 1. martu.

Diviem saulesbriļļu modeļiem ir biezi acetāta ietvari un tos piedāvā trīs dažādās krāsās. Savukārt, trešajam briļļu modelim ir tikpat kā neredzams rāmis no ārkārtīgi plāna nerūsējoša tērauda un tas paredzēts saulesbriļļu lēcām ar spoguļveida pārklājumu.

Korejiešu zīmols „Gentle Monster” dibināts salīdzinoši nesen – 2011. gadā.

„Zīmols „Gentle Monster” vienmēr apbrīnojis Svintones jaunkundzes mākslinieciskumu,” norāda firmas pārstāvis. „Filmās, fotogrāfijās un skatuves mākslā, viņas redzējums un estētika saskan ar „Gentle Monster” DNS.”

„Viņa ir ne tikai „Genlte Monster” mūza, viņa arīdzan atspoguļo „Gentle Monster” būtību un individualitāti,” lepojas saulesbriļļu ražotāji.

Tilda Svintone reklamē saulesbrilles Kasjauns.lv / Foto: Vida Press