2020. gada 25. janvāris, 06:36

Francijas luksusa zīmols "Hermès" izveido pirmo atkārtoti uzpildāmu lūpukrāsu līniju

Marika Džule

Jauns.lv

Pasaulslavenais Francijas luksusa modes preču zīmols "Hermès", kurš dibināts 1837. gadā, izveidojis savā vēsturē pirmo kosmētikas līniju. Iedvesmu zīmols smēlies ikonisko "Hermès Birkin" somu arhīvā, materiālu faktūrās un aktuālajā vides aizsardzībā.

Ikkatrs no 24 kolekcijas sastāvā ietilpstošiem lūpu krāsas toņiem ticis rūpīgi atlasīts un iedvesma gūta, izskatot ievērojamās "Hermès" somu kolekcijas arhīvu, kurā atrodami līdz pat 75000 dizaina, zīda un 900 ādas nokrāsu paraugiem, vēsta independent.co.uk.

Luksusa preču zīmols savā ziņojumā uzsver, ka matētie toņi lūpu krāsas formā ir jāuztver kā kopijas "Birkin" somām, kuras veidotas no mīkstas, dažādu faktūru dabīgas ādas.

Nozares vadošais uzņēmums Birkin somu ieviesa pagājušā gadsimta 80. gadu vidū, izmantojot angļu aktrises un dziedātājas Džeinas Birkinas vārdu.

Radošais direktors "Hermès" rotu un apavu nodaļā Pjērs Hārdijs (Pierre Hardy) komentē svaigi izveidoto lūpu krāsu ietvaru konceptu un ilgstpējību: "Katra produkta dizains ir veidots tā, lai tas būtu atkārtoti vēl un vēl uzpildāms,  kas mūsdienās ir sastopams gana reti. Ideja ir ļoti vienkārša, rotaļīga un līdz bezgalībai praktiska".

"Hermès" lūpukrāsas pie pircējiem nonāks 2020. gada martā, cena būs aptuveni 67 dolāri, atkārtota uzpilde maksās 42 dolārus.

„Hermès Birkin” somas un to slavenās nēsātājas

gallery icon
14