Trīs uzņēmīgas sievietes atklājušas jaunu veidu, kas ar algoritmiem sola atvieglot iepirkšanos
Sociālo mediju un influenceru gadsimtā mainījusies ne tikai pasaule, bet arī tas, kā iepērkas fešionistas. Datoru un telefonu ekrāni kļuvuši par galveno izvēles ietekmi un šopinga veidu.
Jaunā fenomena iedvesmotas, trīs uzņēmīgas sievietes Andi Hadisutjipto, Kris Woodbeck un Rachel Chen ir izveidojušas stārtapu (StartUp) Riviter, kas sola ar īpašu algoritmu palīdzību atvieglot iepirkšanos.
Riviter, izmantojot attēlu atpazīšanas tehnoloģijas, analizēs lietotāja Instagram un Pinterest aktivitātes, ņemot vērā krāsas, stilu, rakstus un citus faktorus precīzākai analīzei, un sniegs līdz šim personalizētākos iepirkšanās piedāvājumus.