Māsas Kubasovas ar "Amazon" palīdzību pirmās nodibina skaistumkopšanas produktu līniju
Pagājušajā nedēļā tiešsaistes pārdošanas gigants “Amazon” atklāja pirmo ekskluzīvo skaistumkopšanas produktu līniju, kas tapusi specifiskas zīmolu attīstīšanas programmas ietvaros. Kā ziņo ASV mediji, zīmola dibinātājas ir divas modeles no Latvijas – Simona un Diāna Kubasovas.
“Fast Beauty Company” esot pirmais skaistumkopšanas zīmols, kura produkti nu būs pieejami nopirkšanai, pateicoties “Amazon” atbalsta programmai. Tā piedāvā startu dažādiem jaunuzņēmumiem ar nosacījumu, ka “Amazon” būs ekskluzīvas tiesības tirgot to produkciju. Šādi tapušie zīmoli neesot gluži tas pats, kas tirdzniecības milža iegādātie, ziņo ASV medijs CNBC.
Produkti veidoti sadarbībā ar slavenību dermatologu
Zīmola produkti ādas kopšanai tapuši ar slavenību iecienīto Ņujorkas (ASV) dermatologu Davalu Basunali. Jaundibinātās kompānijas mājaslapā abas latviešu modeles norāda, ka ir vēlējušās izveidot skaistumkopšanas produktus, kuri būtu efektīvi un kuru lietošana ikdienā neprasītu vairāk par piecām minūtēm no dāmu laika. Zīmols cita starpā piedāvā arī produktus ādas mitrināšanai un bojājumu novēršanai. Produktu cenas sākas no 5 ASV dolāriem.
Pērn Jauns.lv ziņoja, ka latviešu modele un skaistumkonkursu dalībniece Simona Kubasova, 2018. gada jūnija sākumā greznā Itālijas villā pie Komo ezera apprecējās ar barbadosiešu izcelsmes uzņēmēju Radžu Prakašu:
Simonas māsa Diāna Kubasova 2017. gadā triumfēja skaistumkonkursā “Miss Europe 2017”, kurš togad norisinājās Seulā, Dienvidkorejā un tika atzīta par skaistāko sievieti Eiropā. Aiz sevis latviešu skaistumkaraliene atstāja Vācijas un Ukrainas konkursantes.