foto: Vida Press
"Michelin" dūnu vīriņi, kredītkartes un "neagresīvās dievietes": aktuālās modes tendences ir ļoti jocīgas
Ashish
2018. gada 29. marts, 06:06

"Michelin" dūnu vīriņi, kredītkartes un "neagresīvās dievietes": aktuālās modes tendences ir ļoti jocīgas

Anita Sedliņa

Žurnāls "Kas Jauns"

Lielāko metropoļu modes skatēs 2018. gada rudenim/ziemai dizaineri centušies viens otru pārsteigt ar radošākajām, grandiozākajām un negaidītākajām idejām. Tiktāl, ka valkāšanai gatavā mode ir kļuvusi nevalkājama.

Modes nams Kim Tiziana Rottmuller acīmredzot ir centies pārsteigt rokdarbu cienītājas ar grandiozu un futūristisku pieeju tradicionālajam adījumam.  

foto: Vida Press
Kim Tiziana Rottmuller

Ja gribas inovācijas, ir vērts pievērst uzmanību Londonas studentu meistardarbiem, kuri aizrautīgi cenšas modi izgudrot no jauna.

foto: Vida Press
Central Saint Martins audzēkņu skate
foto: Vida Press
Central Saint Martins audzēkņu skate

Kā no senām fantastikas žanra filmām – futūristisks eskimosu pasaules nākotnes redzējums.

foto: Vida Press
Central Saint Martins audzēkņu skate
foto: Vida Press
Central Saint Martins audzēkņu skate

Zīmola dizainere Beka Makārena-Trana iestājas par to, ka neatkarīgi no dzimuma vai izmēra visi ķermeņi ir skaisti. Tāpēc viņa to rāda burtiski ar peldkostīmu bikškostīmu hibrīdiem.

foto: Vida Press
Chromat

Ja dūnu mēteļi tiek apsmieti un to valkātāji dēvēti par Michelin reklāmas vīriņiem, tad zīmola Christian Cowan versijā – Michelin vīriņš ir uzvilcis Ziemassvētku kostīmu.

foto: Vida Press
Christian Cowan

Divi vienā – izpletnis un kleita ir latviešu izcelsmes dizainera Fjodora Podgornija un biedra no Izraēlas Golana Frīdmena versija par glamūra un sporta apvienošanu.

foto: Vida Press
Fyodor Golan

Aksesuārs, kas iemieso teicienu: „Abām kājām uz zemes, bet galvu mākoņos!”

foto: Vida Press
Mulberry

„Tā ir spēcīgas un ne agresīvas dievietes atgriešanās,” uzskata zīmola dizainere un savas dievietes ir izvēlējusies neapģērbt.

foto: Vida Press
Pam Hogg
foto: Vida Press
Pam Hogg

„Sievietei, kura nepieņem stulbumu,” savu klienti definē zīmols Gareth Pugh. Tātad grandiozie izmēri kā bruņas ir paredzēti tā atvairīšanai.

foto: Vida Press
Gareth Pugh

Lai ballītē piestrādātu par klaunu, noderēs kleita kā tilla mākonis no zīmola Molly Goddart.

foto: Vida Press
Molly Goddard

Indiešu izcelsmes dizainera komentārs par amerikāņu patērētāju kultūru izskan burtiskā kredītkartes un seksuāla apmierinājuma attēlojumā.

foto: Vida Press
Ashish

Pat ierasti atturīgais modes zīmols Calvin Klein ir centies pārsteigt ar ietērpu, kas noderētu ikdienā – ugunsdzēsējam, vakarā – bankas aplaupītājam.

foto: Vida Press
Calvin Klein

Ziemeļpolā lietojams komforta augstākais sasniegums.

foto: Vida Press
Moncler
foto: Vida Press
Moncler

Dumpinieciskais zīmols Gypsy Sport ne tikai skates demonstrē nelegālās vietās, bet tiecas šokēt arī ar demonstrējamā jeb modes neesamību.

foto: Vida Press
Gypsy Sport

Vēl viens modes zīmols, kas cenšas tikt pamanīts ar maksimālo izteiksmes līdzekļu lietošanu. Ar neko!

foto: Vida Press
Kaimin

Kamēr kolēģi kolekciju aprakstos runā par 80. gadu modes ietekmēm, Marc Jacobs to parāda skaidri. Gigantiski polsteri un smalki vidukļi kā galvenajam tēlam no animācijas filmas Nejaukais es.

foto: Vida Press
Marc Jacobs

„Tas ir bioloģiski nenoteikts, kulturāli izglītots radījums ar acīm rokās, ragiem un dubultu galvu,” savu mītisko tēlu no kolekcijas „Gucci pēc-cilvēka kiborgs” skaidro dizainers Alesandro Mikēle.

foto: Vida Press
Gucci

Trakākās modes tendences, ko dizaineri piedāvā rudenim/ziemai 2018/2019

gallery icon