"Michael Kors" par miljardu eiro iegādājas luksusa apavu zīmolu "Jimmy Choo"
foto: Vida Press
"Jimmy Choo" veikala atvēršana Madridē.

"Michael Kors" par miljardu eiro iegādājas luksusa apavu zīmolu "Jimmy Choo"

LETA

ASV modes zīmols "Michael Kors" otrdien panācis vienošanos iegādāties britu luksusa apavu zīmolu "Jimmy Choo", par to samaksājot gandrīz 900 miljonus sterliņu mārciņu (vienu miljardu eiro).

"Jimmy Choo" ir ideāls partneris ASV rokassomu un apģērbu ražotājam, norāda "Michael Kors".

Darījuma cena veido 2,30 mārciņas par vienu akciju, tādējādi "Jimmy Choo" novērtēts aptuveni 896 miljonu mārciņu apmērā.

"Michael Kors" vēsta, ka kompānija saņēmusi atbalstu no Luksemburgā bāzētā investīcijas uzņēmuma un lielākā akcionāra "JAB Luxury", kam pieder 67,66% "Jimmy Choo" akciju.

"Jimmy Choo" par uzņēmuma pārdošanu paziņoja aprīlī.

Kā vēstīts, "Jimmy Choo" 2014.gadā debitēja Londonas akciju biržā.

Zīmolu 1996.gadā dibināja Malaizijā dzimušais Džimijs Čū kopā ar biznesa partneri Tamāru Melonu.