Vai kosmētikas industrija kļūs "zaļāka"? Skaistuma aktuālākās tendences
Kosmētikas nozarē arvien nozīmīgāku vietu ieņem organiskas sastāvdaļas un ekoloģiskie sertifikāti. Daudzas sievietes dod priekšroku dabiskam produktam, kaut arī cena bieži vien ir augstāka.
Patiecoties informācijas pieejamībai, sievietes ir kļuvušas aizdomīgākas pret potenciāli kaitīgajām sastāvdaļām, kas atrodamas dažādākajos ikdienas produktos, sākot no kosmētikas un beidzot ar pārtiku. Kad mainās pieprasījums, tad jāmainās arī piedāvājumam. Veikalu plauktos arvien paliekošāku vietu iekaro uzraksti „bez parabēniem” un „ekoloģiski sertificēts”, bet izejvielu dabiskā izcelsme kļuvusi par vienu no visbiežāk izmantotajiem reklāmas saukļiem. Tas veicina arī nozares izaugsmi - eksperti prognozē, ka līdz 2018.gadam dabīgās kosmētikas globālais pieprasījums sasniegs 9,6 miljardus eiro, katru gadu pieaugot par nepilniem 10%.
Pēdējos gados kosmētikas ražotāju dienaskārtībā ienākuši tādi jēdzieni kā ilgtspēja un sociālā atbildība. Tie sevī ietver gan produktu ražošanu no dabiskām sastāvdaļām, gan to ētisku iegūšanu, gan arī atbildības uzņemšanos par ražošanas procesa nodarīto kaitējumu videi. Šis gads kosmētikas industrijā iesācies zaļā dzīvesveida zīmē. Šogad tika ieviesta „Zaļās izejvielas balva”, kas simboliski tiks pasniegtas kosmētikā izmantotai sastāvdaļai, kurai ir „nozīmīgs ekoloģisks vai sociāls iespaids”.
Pēdējā laikā kosmētika piedzīvojusi vairākas spilgtas tendences, kas attiecas gan uz dekoratīvo, gan arī kopjošo kosmētiku.
3. Brīnumainie māli. Skaistumkopšanas pasauli satricinājušas GlamGlow sejas maskas, ko slavē pat Holivudas lielākās zvaigznes. Tā ir dārgs prieks, taču daudzi pārliecināti, ka ir tā vērts. Kasjauns.lv izmēģināja masku, un pārliecinājās, ka daudzi solījumi patiešām tiek pildīti – poras šķita samazinājušās un vieglas krunciņas izlīdzinājās.
Kasjauns.lv / Foto: All Over Press, amazon.co.uk, feelunique.com.